تریلرهای جدید Resident Evil 7 را حتما ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت کپکام کار تبلیغات بازی رزیدنت اویل ۷ را شروع کرده و در چند وقت گذشته کلی تریلر جدید از این بازی نشان داد و حتی نسخه‌ی کلکسیونی آن را هم معرفی کرد. اگر هنوز دوست دارید قسمت‌های جدیدی از این بازی مشاهده کنید، کپکام امروز سه تریلر جدیدتر از رزیدنت اویل ۷ منتشر کرده در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

تمام این تریلرها شامل صحنه‌های جدیدی از روندبازی می‌شوند و اتفاقات مختلف را نشان می‌دهند. در این تریلرها فضای عجیب و غریب و مرموز بازی واقعا احساس می‌شود. در تریلر اول قهرمان اصلی بازی که «ایتان وینترز» (Ethan Winters) نام دارد را مشا‌هده می‌کنید که در حال مبارزه با فردی دیوانه به نام «جک بیکر» (Jack Baker) است.

در تریلر دوم هم شخصیت Aunt Rhody را مشاهده می‌کنید که روی صندلی چرخ‌دار نشسته و انتظار ایتان را می‌کشد. این تریلر کمی ترسناک‌تر از قسمت‌های قبلی بازی است و تعدادی دیگر از دشمنان را هم نشان می‌دهد.

تریلر سوم ترسناک‌تر از دو تریلر قبلی است و قهرمان بازی با یکی دیگر از اعضای خانواده‌ی بیکر مواجه می‌شوند که مارگریت نام دارد. مارگریت با حشره‌های عجیبی که غریبی که دنبالش هستند می‌خواهد ایتان را از بین ببرد.

منبع: VG247

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Abolfazl

    الان کجای این خونس؟؟!! از قصرم بزرگتره بابا ! بعد تازه خونه ی رایت هام هست !! جلل الخالق

    هییی خدا از دست این کپ کام

  2. علیرضا

    چه باحال

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه