کپ‌کام: باید ده میلیون رزیدنت اویل ۷ بفروشیم

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تصمیم شرکت بازی‌سازی کپ‌کام برای بازگشت به ریشه‌های مجموعه‌ی رزیدنت اویل، بسیار برای این شرکت جواب داده است. بازی رزیدنت اویل ۷ (Resident Evil 7 biohazard) از سوی طرفداران و منتقدان بازخوردهای بسیار خوبی گرفته است. آخرین باری که شنیدیم، کپ‌کام از فروش ۲.۵ میلیون نسخه‌ای بازی در زمان عرضه‌اش خبر داده بود. با این حال، این رقم ظاهرا اصلا برای کپ‌کام راضی‌کننده نیست.

اخیرا کپ‌کام در جلسه‌ای که برای سهام‌داران خودش برگزار کرده بود، از انتظارات فروش‌شان برای رزیدنت اویل ۷ صحبت کرده است. کپ‌کام گفته که انتظار دارند ۱۰ میلیون نسخه رزیدنت اویل ۷ بفروشند. این شرکت بازی‌سازی معتقد است که شروعی بسیار خوب را برای فروش بازی تجربه کرده‌اند و تصور می‌کنند که با توجه به فروش قسمت‌های گذشته‌ی رزیدنت اویل ۷، به این رقم ۱۰ میلیون نسخه‌ای برسند.

در توضیحات کپ‌کام آمده است: “عمر بازی‌ها طولانی‌تر شده است؛ به خصوص که فروش دیجیتال بازی‌ها همانطور ادامه دارند. رزیدنت اویل ۴ و ۵ و ۶ هر کدام بین ۷.۵ تا ۱۰ میلیون نسخه فروخته‌اند. در نتیجه، تلاش خودمان را می‌کنیم تا فروش کلی رزیدنت اویل ۷ را به ۱۰ میلیون نسخه برسانیم.”

پرفروش‌ترین بازی در مجموعه‌ی رزیدنت اویل، قسمت پنجم این بازی‌ها بوده است. رزیدنت اویل ۵ توانسته بود ۷.۲ میلیون نسخه بفروشد. زمانی که کپ‌کام می‌گوید رزیدنت اویل ۴ و ۵ و ۶ تا ده میلیون نسخه فروخته‌اند، این رقم را با احتساب نسخه‌های مختلف بازی می‌گویند. یعنی برای مثال، فروش رزیدنت اویل ۴ روی گیم‌کیوب، پلی‌اسیشن۲، کامپیوتر، ایکس‌باکس۳۶۰ و حتی نسخه‌هایی که روی کنسول‌های نسل هشتمی عرضه شده‌اند، جمع شده است.

تصور می‌کنیم کپ‌کام برای بالاتر بردن فروش رزیدنت اویل ۷، شروع به عرضه‌ی محتوای دانلودی بیشتر برای این بازی کند.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar hossin98

    من تمام بازی های مجموعه رزیدنت اویل رو بازی کردم تا ۱ ماه مونده روز شماری میکردم این بیاد همون روز اول که اومد نصب کردم واقعا فاجعه ست در مقایسه با قبل از گرافیک گرفته تا موضوع و همه چی فقط تنها نقطه قوتش هیجانه که خیلی هر کسی خوشش نمیاد!!!! در مقایسه با رزیدنت اویل ۶ بیشتر به یک خنده شبیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه