کیفیت بالای Dishonored 2 را در تصاویر جدیدش ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی «سرافکنده» (Dishonored) یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر است. در عصری که بیشتر بازی‌ها سینمایی شده‌اند و صحنه‌های از قبل تعیین شده را جایگزین مکانیک‌های خوب کرده‌اند، سرافکند با روند بازی کلاسیک‌اش، بازی‌های قدیم رایانه‌های شخصی را به یادمان می‌انداخت. بازی آن قدر خوب بود که بدانیم شماره‌ی دوم‌اش هم ساخته می‌شود. همین هفته‌ی پیش بود که شرکت بازی‌سازی بتسدا، تاریخ عرضه‌ی Dishonored 2 را مشخص کرد. این شرکت به تازگی تصاویر جدیدی از بازی منتشر کرده است.

سرافکنده ۲ قرار است در روز ۲۱ام آبان روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

تصاویر جدید سرافکنده ۲، کیفیت بالای بازی را به تصویر کشیده‌اند. می‌دانیم که استودیوی بازی‌سازی Arkane Studios برای ساخت قسمت دوم سرافکنده،‌ سراغ موتور پایه‌ی id Tech 5 رفته است. در حالی که شماره‌ی اول سرافکنده با موتور پایه‌ی آنریل انجین ساخته شده بود، بتسدا تصمیم گرفته است تا از تکنولوژی‌های خودش برای ساخت بازی استفاده کند.

نکته‌ی جالب درباره‌ی سرافکنده ۲، حفظ سبک و سیاق هنری قسمت اول این بازی است. شخصیت‌ها و محیط در حالی که ظاهری مثل قسمت اول دارند، اما کیفیت آن‌ها به مقدار قابل توجهی بیشتر شده است. نورپردازی هم از زمین تا آسمان با شماره‌ی اول تفاوت دارد.

سرافکنده ۲ داستان قسمت اول بازی را دنبال می‌کند. «امیلی کالدوین» که در قسمت اول، سن و سال زیادی نداشت، بزرگ شده و یکی از دو شخصیت اصلی بازی است. «کوروو آتانو» هم هنوز به عنوان شخصیت اصلی در سرافکنده ۲ وجود دارد.

انتظار داریم سرافکنده ۲ را در نمایشگاه E3 امسال و در کنفرانس بتسدا تمام و کمال ببینیم. بازی قرار است در روز ۲۱ام آبان روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

می‌توانید در ادامه، تصاویر جدید بازی را ببینید.

تصاویر زیر هم طراحی‌های هنری بازی هستند.

منبع: All Games Delta

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه