کی روش: رونالدو و همبازیانش حیواناتی درنده هستند!

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
بازی ایران و پرتغال کی روش

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرده شاگردانش از انگیزه زیادی برای شکست پرتغال برخوردار هستند. بازی ایران و پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ برای هر دو کشور سرنوشت‌ساز است.

کارلوس کی روش در نشست خبری خودش پیش از بازی امشب با پرتغال از دور سوم مرحله گروهی جام جهانی که ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می شود، از بازی با کریستیانو رونالدو و همبازیانش به عنوان سخت ترین بازی ایران در جام بیست و یکم نام برد.

کی روش به خبرنگاران گفت:«ما هنوز زنده هستیم و برای رسیدن به دور دوم رقابت ها تلاش می‌ کنیم. برای تیم ایران یک افتخار است که در اینجا حضور دارد. پرتغال نه تنها جزو مدعی های قهرمانی در جام جهانی است بلکه تیم محبوبی هم محسوب می شود. مسعود شجاعی که به عنوان کاپیتان تیم در این نشست حضور دارد می تواند بگوید که ما چقدر مفتخر هستیم و آماده هستیم به این مسابقه بپردازیم. از بازی با مراکش و اسپانیا درس های زیادی یاد گرفتیم. می خواهم از طرفداران روس تشکر ‌کنم. در بازی اول و دوم با حضور هواداران مان فکر می‌کردیم در خانه بازی می‌ کنیم. مردم روسیه برخورد خوبی با ما داشتند.

سرمربی ایران درباره تاکتیک تیمش برای این بازی گفت:«فکر می‌ کنم بازی دشواری داریم چون فرناندو سانتوس با حیوانات قوی وارد بازی می‌ شود. آنها می‌توانند خیلی قوی گاز بگیرند. فلسفه ما همانند گذشته است. باید به رقبای خودمان احترام بگذاریم. باید واقع بین باشیم چون مقابل یکی از قوی ‌ترین تیم‌ های دنیا بازی می ‌کنیم. پرتغال مدعی قهرمانی این جام است. چند تیم ملی را می ‌توانید نام ببرید که بازیکنان زیادی دارد که در تیم بزرگی بازی می ‌کنند و نتوانستند به جام جهانی بیایند؟ پرتغال تیمی بسیار خوب و هماهنگ است.

فردا روز خاصی است. مردم با لباس های قرمز و سبز در استادیوم حضور خواهند داشت. تفاوت این خواهد بود که برخی بیشتر قرمز و برخی بیشتر سبز باشند ولی قرمز و سبز هر دو در زمین حضور خواهند داشت و این از همه مهم ‌تر است. ما ضرب ‌المثلی در پرتغال داریم که می ‌گوید دوستان دوست هستند اما فوتبال یک چیز دیگر است. من دوستان زیادی در پرتغال دارم اما فردا نهایت تلاش خودمان را خواهیم کرد و می خواهیم پیروز شویم.»

کی روش در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر این که در دوره گذشته بازیکنان ایران در بازی سوم خود از نظر بدنی کم آوردند گفت:«رسانه های پرتغالی اینجا حضور دارند و من نمی ‌توانم به شما پاسخ بدهم. اگر من جواب بدهم پرتغالی‌ ها ظرف ۳۰ ثانیه می ‌فهمند چه می ‌گویم. پرتغال سخت ترین حریف ما است. برای برخی از بازیکنان من مانند رویا بود که تیم ایران بتواند به روسیه بیاید و با کریستیانو رونالدو و این همه بازیکن خوب پرتغالی بازی کنند. بازیکنان ما برای این بازی هیجان زده هستند. می خواهیم از دقیقه اول تا آخر مبارزه می‌کنیم. چیزی برای از دست دادن نداریم.»

سرمربی پرتغال ایران که پس از شکست مقابل اسپانیا از کمک داور ویدیویی انتقاد کرد درباره این فناوری گفت:«نمی خواهم درباره داوری قبل از بازی صحبت کنم چون بعضی فکر می کنند می خواهم بهانه بیاورم. نباید گروهی پشت صحنه با هم صحبت کنند و تصمیم بگیرند. برای فوتبال این موضوع خوب نیست. تنها می توانم بگویم که باید همه چیز روشن باشد. فوتبال متعلق به مردم است و این موضوع نباید تغییر کند. در سال ۲۰۱۴ مقابل آرژانتین در یک صحنه داور حکمی داد که به ضرر ما بود. انسان اشتباه می‌ کند و شکست می ‌خورد و این طبیعی است. کمک داور ویدیویی آنجا نبود که اشتباه انسان را اصلاح کند. این سیستم به وجود آمد که اشتباهات انسانی را اصلاح کند. این درست نیست که انسان این اشتباهات را بررسی کند و بهانه‌ های گذشته را بیاورد. الان هیچ کسی نمی‌ فهمد چه اتفاقی در زمین رخ می دهد. ما می‌ خواهیم بدانیم فردا که بازی می‌کنیم چه کسی بازی را قضاوت می ‌کند. داور و یا افرادی که مسئول بررسی تصاویر ویدیویی هستند؟ باید نحوه استفاده از این فناوری روشن تر شود.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. مصطفی

    کی روش، بالاخره چند سال زندگی توی ایران روی حرف زدنت اثر گذاشت
    خسته نباشی

  2. مهدی

    کیروش خان این چ حرفیه جوری میگی رویا بود بازی کنن در مقایل پرتغال انگار ایران تا حالا جام جهانی نرفته دوست عزیز وقتی ایران با پرتغال و مکزیک همگروه شد رو مگه یادت نیست خیر ما هیچ رویایی جز صعود کردن نداریم و نخواهیم داشت الکی خودتو گول نزن بازیکنای ما به مراتب بهتر از رونالدو و مسی و امثالهم هستن به جای اعتماد به نفس دادن رونالدو رو گنده نکن ممنون. در ضمن حیوان نامیدن آدم ها اصلا خوب نیست حتما اونا حیوان درندن ما هم غزال و آهو و کفتر مظلوم . داوری هم مشخصه والله گل افساید بود انصاف هم خوب چیزیه. به امید برد ایران در برابر پرتغال ۳>

    1. Emad

      سلام دوست عزیز
      همین که شما الان انتظار داری ما پرتغالو ببریم بخاطر وجود یه مربی خوبی مثل کیروش هست که تونسته بازیکنای خوب تیم ملی رو منظم و با برنامه کنه.در حالی که سطح فوتبال ما با پرتغال زمین تا آسمون.ما اگه ۱۰ بار با پرتغال بازی کنیم قطعا در بهترین حالت ۵ بار میبازیم ۳ بار مساوی میکنیم و ۲ بار میبریم،که امیدوارم امروز اون دوبار باشه و تمام اتفاقات فوتبال به نفع ما بشه و تیم پرتغال بدترین روزش از نظر بازی باشه.شما و من قطعا چیزی از نحوه حرف زدن تو کنفرانس مطبوعاتی و هندونه بار تیم حریف کردن برای برداشتن فشار از تیم خودمون نمیدونیم.قطعا بازیکنان ما از انگیزه بسیار بالایی برای این بازی برخوردارن.

      1. مهدی

        با اینکه کیروش بهترین مربی بوده برای ایران موافقم سطح بازیکنارو بالا برده دمش گرم اما هچنان سر هندونه بار کردن هستم اینکه بگه ارزوی ما دیدن روی ماه رونالدوئه اشتباهه رونالدو به هیچکدوم ما مربوط نیست ما فقط صعود میخوایم این حرفا چیه – من میدونم احتمال زیادش اینه ببازیم یا مساوی بشه اما کمی هم اعتماد به نفس خوبه ببین تیم های دیگه الکی چطور از خودشون تعریف میکنن کیروش ادم سیاستمداریه داره اونارو گنده میکنه که اگه سنگین باخت بگه اونا قوی بودن. پرتغالم یکیه در حد اسپانیا . دیگه بیشتر از اسپانیا که نیست.

  3. Mohammad

    سلام
    چطور باید رتبمو تو مسابقه پیش بینیتان ببینم
    فقط امتیاز زده برام

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه