گلکسی نوت ۸ دوربین دوتایی خواهد داشت

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از معرفی گلکسی اس ۸ پرچم‌دار جدید شرکت سامسونگ، شایعاتی درباره استفاده از دوربین دوتایی در این مدل به گوش می‌رسید. اقدامی که توسط اپل و همچنین تعدادی از تولیدکننده‌های گوشی‌های اندرویدی انجام شده بود. نهایتا با معرفی گوشی متوجه شدیم خبری از دوربین دوتایی نیست گرچه تصاویری از نمونه‌های اولیه این گوشی نشان می‌داد سامسونگ در یک بازه زمانی تصمیم به آزمایش این قابلیت بر روی گوشی جدیدش داشته است.

حال یک گزارش جدید از تحلیلگر موسسه KGI Securities می‌گوید احتمالا سامسونگ از این ویژگی در گوشی جدید سری نوت، یعنی سامسونگ گلکسی نوت ۸ بهره خواهد برد.

طبق نظر مینگ-چی کو، استفاده از دوربین دوتایی یکی از مهم‌ترین تغییرات نوت ۸ نسبت به مدل‌ قبلی خواهد بود. براساس گفته‌های این تحلیلگر، دوربین به کار رفته در نوت ۸ زوم اپتیکال ۳x، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه باز و یک لنز تله‌فوتو ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت، هر دوی این لنزها هم به لرزشگیر اپتیکال تصویر مجهزند. مینگ-چو کو معتقد است دوربین به کار رفته در نوت ۸ به مراتب بهتر از دوربین دوتایی آیفون ۷ خواهد بود اما احتمالا دوربین آیفون ۸ بتواند کیفیت خود را به این دوربین دوتایی برساند.

‌‌‌

‌منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه