گلکسی S8 سامسونگ، فروردین ماه رونمایی می‌شود

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به گفته رسانه‌های کره جنوبی گوشی Galaxy S8 سامسونگ اول اردیبهشت ماه رونمایی می‌شود. این در حالی است که سامسونگ برنامه ریزی کرده بود پرچم‌دارش را یک هفته زودتر یعنی جمعه ۲۵ فروردین ماه در کره جنوبی معرفی کند. ولی منابع خبری اعلام کرده‌اند که شرکت از این تصمیم منصرف شده و رونمایی را به دلایلی از جمله تدارک مراسم یک هفته به تاخیر انداخته است.

با این که قرار است Galaxy S8 در اردیبهشت ماه رسما راهی بازار شود ولی سامسونگ برای پیش‌فروش کردن آن‌ها برنامه‌هایی دارد و برای این‌کار با سه شرکت کره‌ای در حال رایزنی است. ولی برای عرضه عمومی، در انتظار بازخورد بازار از گوشی‌‌ LG G6 است.

طبق شایعات، این گوشی به پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده است؛ این پردازنده قرار است قدرت بیشتر، اندازه‌ی کوچک‌تر و مصرف انرژی کمتری داشته باشد. البته خود سامسونگ هم نقش پر رنگی در ساخت این تراشه داشته است. بعد از ارایه این گوشی در اردیبهشت ماه(۲۱ آوریل)، طبق اعلام شرکت «کوالکام»، این پردازنده در اختیار دیگر سازندگان قرار می‌گیرد. با توجه به تصاویری که از این گوشی منتشر شده، سنسور تشخیص اثر انگشت به پشت منتقل شده و صفحه نمایش فضای زیادی از روی گوشی را به خودش اختصاص داده است. همچنین گفته شده که سامسونگ از چند شرکت مختلف برای ساخت باتری S8 استفاده کرده که یکی از آن‌ها سونی خواهد بود.

منبع: etnews

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. کرید

    این گوشی بشدت زیباست

  2. علی

    سامسونگ نتونسته کاراش رو راست و ریست کنه و گوشی رو تو نمایشگاه بارسلون رونمایی کنه. بنابراین ۲ ماه از بقیه شرکتها تو معرفی پرچم دار عقب افتاده و چندین میلیون نفر مشتری s8 پرچم دارهای شرکت های دیگه رو خواهند خرید .این شرکت با افشای اطلاعات s8 در آستانه نمایشگاه بارسلون سعی داره تعدادی از مشتری ها رو از خرید دیگر پرجم دارها منصرف کنه. فکر نکنم با این تاکتیک ها کار زیادی از پیش ببره. به احتمال زیاد علارغم پیشبینی های سفارشی(!) ، s8 فروش پایین تری نسبت به s7 خواهد داشت.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه