گوشی‌های بلک‌بری، پیکسل و موتورولا هم شامل طرح رجیستری می‌شوند

۵ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
طرح رجیستری موبایل

طبق آخرین اطلاعاتی که درباره طرح رجیستری اعلام شده است مشخص شده این طرح تمامی گوشی‌های بلک‌بری، گوگل پیکسل و موتورولا را هم شامل خواهد شد.

طرح رجیستری موبایل از روز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه وارد مرحله اجرایی شده است و طبق آنچه توسط کانال‌های رسمی اطلاع‌رسانی طرح رجیستری اعلام شده، با آغاز اجرای این طرح گوشی‌های قاچاق نمی‌توانند به صورت دایم از شبکه‌های اپراتوری سرویس بگیرند و پس از ۳۰ روز قطع خواهند شد.

دقایقی‌پیش مشخص شد که تمامی مدل‌های گوشی‌های بلک‌بری، گوگل پیکسل و موتورولا از ساعت ۲۴ روز جمعه ۸ دی‌ماه مشمول طرح رجیستری خواهند شد.

تا امروز عنوان شده بود که تمامی گوشی‌ها و تبلت‌های‌ شرکت اپل مشمول طرح رجیستری شده‌اند. مسئولین این طرح اعلام کرده‌اند آثار و نتایج اجرای طرح موفقیت‌آمیز بوده و میزان واردات قانونی تلفن‌های همراه در سه‌ماهه گذشته نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل در حدود ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

در طول روزهای گذشته گفته می‌شد که به زودی قرار است مدل‌های جدید دستگاه‌های سیم‌کارت‌خور مشمول این طرح اعلام شوند. این مدل‌ها دقایقی‌پیش معرفی شدند و براین اساس مشخص شده که تمامی مدل‌های گوشی‌های بلک‌بری، گوگل پیکسل و موتورولا هم از ساعت ۲۴ روز جمعه ۸ دی‌ماه مشمول طرح خواهند شد.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar پژمان

    از طرفی خوبه چون شرکت ها مجبورن برای فروش تو ایران خدمات ارائه کنن مثل اپل که ایرانو ادم حساب نمیکنه چون فروشش همه در اماراته الان دیگه فروش اماراتش خیلی خیلی کم خواهد شد و مجبوره فکری برای بازار ایران بکنه و ناز نباشه.

    از طرفی بده چون در کشور ما اکثرا سوء استفاده میکنن و قیمت هارو دلبخواه بالا پایین میبرن چون نظارتی به اون صورت نیست یا خود ناظرم با خودشونه. قیمت ها بالا میره و یه عده سود میبرن مثل کسایی که قاچاق میکردن و سود میبردن. فقط نوع ادما عوض میشه یه بخشی هم دولت بر میداره و این وسط فقط مردن متضرر میشن.

  2. Avatar فروشگاه اینترنتی باریفا

    خیلی خوبه اینطوری میشه به صورت قانونی بلکبری خرید

  3. Avatar نوید

    با این تفاسیر یعنی گوشی google pixel که تا قبل از تاریخ ۸ دی وارد کشور بشه، نیاز به رجیستر شدن نداره؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه