گوشی جدید HTC با بدنه‌ی فلزی و بدون جک هدفون می‌آید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در حالی که زمان زیادی از معرفی گوشی‌های HTC Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle HTC نمی‌گذرد، HTC برای رونمایی از یک گوشی دیگر برنامه دارد. این گوشی جدید با نام HTC Bolt یک گوشی میان‌رده است که پیش از این با اسم رمزی Acadia در میان اخبار به آن اشاره شده بود. از این گوشی رندرهایی هم منتشر شده بود و امروز عکس‌های جدیدی از آن به دست‌مان رسیده است.

HTC Bolt ظاهری شبیه به HTC 10 دارد و این قبل از هرچیز به‌خاطر بدنه‌ی تمام‌فلزی‌اش است.

این‌طور که از عکس‌ها برمی‌آید، HTC Bolt ظاهری شبیه به HTC 10 دارد و این قبل از هرچیز به‌خاطر بدنه‌ی تمام‌فلزی و البته حسگر اثر انگشتی است که در قسمت جلوی بدنه، این‌بار کمی بزرگ‌تر از حسگر HTC 10 خواهد بود. به‌طور کلی Bolt با نمایشگر ۵.۵ اینچی‌اش اندازه‌ای بزرگ‌تر از HTC 10 دارد.

اما از این‌ها مهم‌تر این‌که تصاویر نشان می‌دهند گوشی جدید HTC فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. به این ترتیب HTC هم وارد دنیایی می‌شود که در آن طرفداران موسیقی دنبال هدفون‌های باکیفیت دارای کابل USB-C و Lightning می‌گردند تا برای آیفون ۷ یا موتورولا Moto Z شان مناسب باشد. البته با این روند هیچ بعید نیست به‌زودی گوشی دادن به موسیقی با چنین هدفون‌هایی رایج شود و این‌بار داشتن جک ۳.۵ میلی‌متری ویژگی متمایزی باشد.

HTC Bolt به احتمال قوی با اندروید نوقا کار می‌کند و دارای ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود اما درباره‌ی تراشه‌ی این گوشی فعلا چیزی نشنیده‌ایم. گفته می‌شود HTC Bolt تا دو یا سه هفته‌ی آینده در آمریکا و بسیاری بازارهای دیگر در سراسر دنیا عرضه می‌شود اما در مورد قیمت آن هم اطلاعات خاصی در دسترس نیست.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و تصاویر این گوشی جدید را ببینید.

منبع: Venture Beat

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. محمد

    اونوقت الکی به اپل میان ایراد میگیرن که چرا جکو حذف کرد
    کلا یه عده فقط قصد تخریب اپلو دارن چون همیشه یه قدم جلوتره

    1. مصطفی

      محمد جان فکر نمی کنی اگه اپل جک هدفونو حذف نمیکرد سامسونگ و اچ تی سی هرگز همچین کاری نمی کردن ؟

  2. علی

    بیاد میخرمش یا اینو یا دیزایر ۱۰
    جفتشون عالی هستن غیر از اینا گزینه ی دیگه ای نیس تو بازار

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه