گوشی جدید Oppo دوربین فوق‌العاده‌ای دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت چینی Oppo در نمایشگاه MWC 2017 از مدل آزمایشی گوشی خودش رونمایی کرد که دوربین فوق‌العاده‌ای برای آن در نظر گرفته شده است. دوربین دوتایی گوشی جدید Oppo به زوم ۵x مجهز شده  و ساختاری پیرابین یا پریسکوپ مانند دارد.

این دوربین دوتایی از ۵۰ قطعه مختلف تشکیل شده و ضخامت کلی آن تنها ۵.۷ میلی‌متر است. سیستم زوم دوربین دوتایی این گوشی به شکل پریسکوپ ساخته شده و می‌تواند نور را از منشورهای مختلف عبور دهد و آن را به لنزهای تله‌فتو گوشی منتقل می‌کند. این لنزها هم با زاویه ۹۰ در مقابل هم قرار گرفته‌اند و می‌توانند زوم ۵x را به وجود بیاورند.

Oppo-3

این ویژگی بیشتر در زمان فیلم‌برداری خودنمایی می‌کند. وقتی که در لحظه فیلم‌برداری بزرگ‌نمایی کنید، مشاهده خواهید کرد که جزییات تصویر خراب نمی‌شود. دوربین این گوشی به سنسور لرزشگیر اپتیکی تصاویر هم مجهز شده تا در لحظه زوم لرزش دست کاربران به فیلم منتقل نشود.

شرکت Oppo گفته که از این دوربین روی گوشی‌های آینده خودش استفاده خواهد کرد. این شرکت قبلا هم دوربین‌های عجیبی را روی گوشی‌های خودش قرار داده بود. مثلا گوشی Oppo N1  اولین محصول بازار به حساب می‌آید که با دوربین ۲۰۶ درجه ساخته شده بود.

Oppo-2

منبع: gsmarena

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مجید

    خیلی گرون فروشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه