گوشی Oppo A5 هفته آینده با قیمت ۱۹۰ یورو به بازار می‌آید

۱۶ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی oppo a5

احتمالا شرکت اوپو گوشی Oppo A5 را هفته آینده به قیمت ۱۹۰ یورو در هند عرضه می‌کند. این اطلاعات از طرف منابع خبری که در حوزه تامین قطعات گوشی فعالیت می‌کنند به بیرون درز کرده است.

گوشی Oppo A5 یک نمایشگر ۶.۲ اینچی ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل ال‌سی‌دی به همراه یک ناچ، یک تراشه اسنپ دراگون ۴۵۰، دوربین دوتایی ۱۳ مگاپیکسلی (f/2.2) و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی (f/2.4) دارد.

اوپو پیش از این مدل A5 را در آغاز ماه جولای در کشور چین هم به قیمت ۱۹۰ یورو عرضه کرده بود. مدتی بعد از عرضه این گوشی مدل دیگری از گوشی‌های هوشمند اوپو یعنی Oppo A3 در هند عرضه شد و آن زمان به عنوان یکی از نسخه‌های گوشی A5 شناخته شد. مدل A5 چهار گیگابایت رم داشت و مدل A3 دو گیگابایت رم را در اختیار کاربران قرار می‌داد. این مدل‌ها در میان مدل‌هایی از گوشی‌های هوشمند شرکت اوپو قرار دارند که مدل‌های اقتصادی نامیده می‌شوند و می‌توانند در کشورهای پرجمعیت با استقبال طبقات کم‌درآمد مواجه شوند.

گوشی Oppo A5 یک نمایشگر ۶.۲ اینچی ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل ال‌سی‌دی به همراه یک ناچ، یک تراشه اسنپ دراگون ۴۵۰، دوربین دوتایی ۱۳ مگاپیکسلی (f/2.2) و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی (f/2.4) دارد. همچنین این گوشی هوشمند به باتری ۴۲۳۰ میلی‌آمپرساعتی نیز مجهز است.

گفتنی است با توجه به قیمت و بازار هدف این گوشی، اصلی‌ترین رقیب آن گوشی شیائومی ردمی نوت ۵ پرو شناخته می‌شود. ردمی نوت ۵ پرو در ماه فوریه سال ۲۰۱۸ معرفی شد. این مدل نمایشگر ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل دارد و از تراشه اسنپ‌ دراگون ۶۳۶ استفاده می‌کند. گوشی شرکت شیائومی حدودا ۲۰۰ یورو قیمت‌گذاری شده است.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه