گوگل برای نجات HTC وارد می‌شود!

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
htc

برکسی پوشیده نیست که شرکت HTC وضعیت خوبی را سپری نمی‌کند. حتی پس از عرضه گوشی HTC 10 که به گفته خودشان بهترین گوشی ممکن بود و تلاش‌هایش برای نجات و پس از آن امید بستن به گوشی U11 ولی باز هم وضعیت چندان تغییری نکرد و طبق آمار منتشر شده از Taiwanese طی ۱۳ سال گذشته، از لحاظ مالی، ماه اگوست بدترین ماه برای HTC بوده است و درآمد آن‌ها ۵۱.۵ درصد نسبت به ماه گذشته و ۵۴.۳ درصد نسبت به اگوست سال پیش، کاهش یافته است.

HTC هم امیدی به بهتر شدن وضعیت ندارد چرا که همه کسانی که میخواستند گوشی U11 را بخرند تا کنون دیگر خریده‌اند! و این در حالی است که شرکت هم گوشی جدیدتری برای قدرت‌نمایی ندارد.

ولی مذاکره گوگل با HTC که هم اکنون در آخرین مراحل است، می‌تواند نقطه عطفی برای HTC باشد. بر اساس آخرین گزارش‌ها گوگل دو گزینه پیشنهادی دارد؛ یکی این‎که شریک استراتژیک HTC شود یا کل قسمت ساخت گوشی‌های هوشمند این شرکت را خریداری کند. البته که این شراکت چندان جای تعجب ندارد چرا که گوگل پیش از این، کار ساخت گوشی‌های Pixel وPixel 2 را به HTC محول کرده بود. گرچه شاید زیاد هم از HTC راضی به نظر نمی‌رسید و برای ساخت صفحه نمایش بزرگ‌تر مدل Pixel2 با LG همکاری کرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه