گوگل به دنبال افزایش امکانات ویرایش ویدیو در Google Photos

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوگل فوتوز

گوگل با خریداری استودیوی Fly Labs احتمالا به دنبال بهبود امکانات ویرایش ویدیو و تصاویر در سرویس Google Photos است.

مسوولان Fly می‌گویند برنامه‌هایشان ظرف مدت ۱۸ ماه ۳ میلیون بار دانلود شده‌اند.

گوگل اخیرا استودیوی Fly Labs، سازنده‌ی چهار برنامه‌ی iOS برای ویرایش سریع ویدیو را تصاحب کرد و قصد دارد اعضای تیم آن استودیو را در بخش Google Photos به کار گمارد. این شرکت چهار اپلیکیشن‌اش، یعنی Clips، Fly، Tempo و Crop را در سه ماه آینده ارایه خواهد داد. گوگل هم فقط در این مدت، این چهار برنامه را که قبلا خرید درون برنامه‌ای داشتند، به‌طور کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مسوولان Fly می‌گویند برنامه‌هایشان ظرف مدت ۱۸ ماه ۳ میلیون بار دانلود شده‌اند. این شرکت که در نیویورک واقع شده، توسط «تیم نوویکوف» (Tim Novikoff) با هدف بهبود ویدیوهای موبایلی تاسیس شد. با اپلیکیشن این شرکت می‌توانید ویدیوهای خود را به راحتی با سوایپ یا تپ کردن ویرایش کنید یا اینکه با تنظیمات پیش‌فرض برنامه، سرعت ویدیوی خود را تنظیم کنید.

دقیقا مشخص نیست که کارها و ایده‌های Fly چه نقشی در سرویس تصاویر گوگل خواهند داشت؛ در حال حاضر، Google Photos امکان ویرایش تصاویر را نمی‌دهد. البته Photos ویدیوهایی را به‌طور اتوماتیک برای شما می‌سازد. این کار با کنار هم گذاشتن تصاویر و ویدیوها به کمک الگوریتم‌های خاصی انجام می‌شود. شاید گوگل بخواهد که Fly روی آن ویدیوها کار کند.

سال گذشته، نوویکوف در مصاحبه‌ای با iDigitalTimes گفته بود انتظار ندارد که Fly روی نسخه‌های اندرویدی این برنامه‌ها کار کند. “کاربران آیفون بیشتر از کاربران اندروید از طراحی عالی بهره می‌برند.” اما از قضا، نوویکوف و تیم‌اش، حالا به گوگل پیوسته‌اند.

منبع: Fly Labs

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Ali Javid

    این برنامه یک مشکل بزرگ داره که آزاردهنده هستش اونم اینه که وقتی عکس ویرایش میشه رو نسخه اصلی ویر ایش میشه و بعد ویرایش دیگه نسخه اصلی عکس میپره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه