گوگل تا آخر امسال هدست واقعیت مجازی خودش را راهی بازار می‌کند

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سایت Financial Times گفته که شرکت گوگل هدست واقعیت مجازی خودش را در سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌کند.

شرکت گوگل در حال ساخت هدست واقعیت مجازی مخصوص خودش است که به هدست Gear VR‌ سامسونگ شباهت دارد.

شرکت گوگل علاقه‌ی زیادی به حضور در بازار تکنولوژی‌های واقعیت مجازی دارد و براساس اطلاعاتی که سایت Financial Times منتشر کرده، این شرکت هدست واقعیت مجازی خودش را تا پایان سال ۲۰۱۶ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. همچنین مشخص شده که هدست واقعیت مجازی گوگل به هدست Gear VR سامسونگ شباهت دارد و کاربران می‌توانند تلفن همراه خودشان را داخل‌اش قرار دهند. البته کاربرد این هدست واقعیت مجازی از CardBoard های گوگل بیشتر خواهد بود و نرم‌افزارهای مختلفی برای آن طراحی شده که می‌توانند تجربه‌ی کاربری بهتری را در اختیار کاربران قرار دهند.

Gear VR

هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ

‌‌‌‌‌‌‌‌

همچنین به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد امکان استفاده از تکنولوژی‌های واقعیت مجازی را در خود سیستم عامل اندروید هم قرار دهد تا شرکت‌های مختلف بتوانند برنامه‌های متفاوتی در این حوزه تولید کنند.

گوگل هنوز هیچ کدام از این شایعات را تایید نکرده؛ اما احتمال دارد که در کنفرانس Google I/O که چند ماه دیگر برگزار می‌شود، این هدست واقعیت مجازی را به نمایش دربیاورد.

لازم به ذکر است که شرکت‌های سونی، Oculus و HTC هم هدست‌های واقعیت مجازی خودشان را تا مدتی دیگر به شکل رسمی راهی بازار خواهند کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: ‌Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علی

    به نظرم هدست واقعیت مجازی VR Box 2 خوب و قابل قبوله بین هدست های موبایل یه جورایی بهترینه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه