گوگل و هوآوی یک تبلت جدید ۷ اینچی معرفی می‌کنند

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اوضاع بازار تبلت‌ها چندان خوب نیست و خب این موضوع آنقدرها هم تعجب‌آور نیست.

در واقع امروزه مهم‌ترین موضوع در بازار تبلت‌ها این است که به چه شکل کارکردها و قابلیت‌های لپ‌تاپ و تبلت را با هم بیامیزیم، درست مثل دستگاه‌هایی چون Google Pixel C یا Lenovo Yoga Book.  با این حال شاید تبلت‌ها هنوز هم مشتریانی داشته باشند، به هر حال شایعات می‌گویند گوگل و هوآوی قصد ساخت یک تبلت را دارند.

ایوان بلس که از افشاگرهای معروف دنیای تکنولوژی است معتقد است گوگل و هوآوی روی یک تبلت ۷ اینچی کار می‌کنند که تا پایان سال به بازار می‌آید. اطلاعات چندانی درباره مشخصات این تبلت‌ها ارائه نشده و صرفا می‌دانیم این دستگاه ۴ گیگابایت RAM دارد. در شرایط فعلی حتی اسم احتمالی این تبلت را هم نمی‌دانیم. چون گوگل یک طرف ماجرا است یکی از حدس‌های ما این بود که با Nexus 7 طرف باشیم اما برخی از شایعات جدید می‌گویند گوشی‌های جدید گوگل امسال با نام پیکسل به بازار عرضه می‌شوند.

البته یکی از سوال‌های اصلی که برای مخاطبان این خبر ایجاد می‌شود این است که آیا کاربران واقعا دیگر نیازی به یک تبلت ۷ اینچی دارند یا نه. وقتی بعضی از گوشی‌های هوشمند امروزی صفحه‌نمایش‌هایی با اندازه تقریبی ۶ اینچ دارند آیا خریدن یک تبلت ۷ اینچی که فقط یک اینچ بزرگتر است اما بعضی از قابلیت‌های گوشی هوشمند را هم ندارد انتخاب مناسبی است یا صرفا خرج بیشتری روی دست‌تان می‌گذارد.

منبع: PhoneArena

‌‌‌‌‌‌Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه