[گیمزکام ۲۰۱۶] الکترونیک‌آرتز از Mass Effect بعدی می‌گوید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند روز پیش بود که از حضور نداشتن Mass Effect بعدی در نمایشگاه گیمزکام امسال برای‌تان گفتیم. الکترونیک‌آرتز رسما تایید کرده بود که بازی «اثر جرمی: اندرومدا» (Mass Effect: Andromeda) را به گیمزکام ۲۰۱۶ نخواهند آورد. همین موضوع هم گیمرها را نگران کرده است. بازی قرار است تا پایان سال جاری عرضه شود، اما تا به امروز حتی یک ویدیو هم از آن ندیده‌ایم. الکترونیک‌آرتز اخیرا سعی کرده است به نگرانی‌های بازی‌کننده‌ها پاسخ دهد.

الکترونیک‌آرتز ممکن است سه‌گانه‌ی اثر جرمی را روی کنسول‌های جدید عرضه کند.

«پاتریک سودرلند»، مدیر استودیوهای بازی‌سازی الکترونیک‌آرتز، به تازگی در مصاحبه‌ای به وب‌سایت گیم‌اینفورمر گفته است که دلیل نشان ندادن Mass Effect جدید، کاملا به بازاریابی باز می‌گردد و ربطی به خود بازی ندارد.

سودرلند گفته است که فعلا روی بازی‌هایی که قرار است تا چند ماه دیگر عرضه شوند، تمرکز کرده‌اند: “در حال حاضر روی بازی‌های بزرگ‌مان که قرار است در ماه اکتبر تا دسامبر عرضه شوند، تمرکز کرده‌ایم. پس از عرضه‌ی آن‌ها، به Mass Effect روی خواهیم آورد و از آن موقع، می‌توانید بازی را زیاد ببینید.”

Mass-Effect-Andromeda-2

مدیراستودیوهای بازی‌سازی الکترونیک‌آرتز در حالی که سال گذشته گفته بود قصد عرضه‌ی دوباره‌ی بازی‌های قدیمی خود را روی کنسول‌های جدید ندارند، اما می‌گوید که شاید سه‌گانه‌ی اثر جرمی را روی کنسول‌های جدید عرضه کنند. پاتریک سودرلند می‌گوید که اگر بخواهند سه‌گانه‌ی Mass Effect را روی کنسول‌های نسل جدید عرضه کنند، باید آن را بسیار خوب از آب دربیاورند. سودرلند می‌گوید که در ابتدا قصد عرضه‌ی دوباره‌ی قسمت‌های قبلی اثر جرمی را نداشته‌اند، اما تقاضا برای چنین مجموعه‌ای بسیار زیاد است و این موضوع الکترونیک‌آرتز را مجبور کرده است تا نظر خودش را نسبت به این موضوع عوض کند.

شماره‌ی بعدی از مجموعه بازی‌های Mass Effect در حال حاضر مراحل ساخت و توسعه‌ی خود را در استودیوی بازی‌سازی بایوویر (Bioware) طی می‌کند. این بازی قرار است روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع: Game Informer

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه