یواخیم لو در تیم آلمان ماندنی شد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
یواخیم لو

سرمربی تیم آلمان به کارش در این تیم ادامه خواهد داد. فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرده یواخیم لو که آینده اش پس از حذف شوکه کننده آلمان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ابهام قرار گرفته بود به کارش در این تیم ادامه خواهد داد. لو که در ۱۶۵ بازی روی نیمکت مربی‌گری آلمان نشسته، تنها ۴ بازی تا شکستن رکورد سپ هربرگر و تبدیل شدن به باسابقه ترین مربی تاریخ آلمان فاصله دارد.

باوجود حذف غیرمنتظره ژرمن‌ها از جام جهانی ۲۰۱۸، اکثر انتقادهای رسانه‌های آلمان و ستارگان پیشین فوتبال این کشور متوجه بازیکنان تیم شد و بیشتر اهالی فوتبال این کشور خواهان ادامه فعالیت یواخیم لو شدند.

لو که پیش از آغاز جام جهانی قرارداد خودش با فدراسیون فوتبال آلمان را تا سال ۲۰۲۲ تمدید کرد، از سال ۲۰۰۶ هدایت تیم ملی فوتبال کشورش را بر عهده دارد و با این تیم در سال ۲۰۱۴ فاتح جام جهانی شد.  آلمان تحت هدایت لو تا پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ موفق شده بود حداقل به مرحله نیمه نهایی تمامی رقابت های ملی راه یابد.

لو ۵۸ ساله پس از اعلام این خبر گفت: «می خواهم از فدراسیون فوتبال آلمان بابت اعتمادی که به من کرده تشکر کنم. می‌دانم که بسیاری از انتقادها از من منصفانه بوده است اما با این وجود دوست دارم از کسانی که از من حمایت کردند تشکر کنم. در چند روز اخیر به اتفاقاتی که در جام جهانی ۲۰۱۸ رخ داد و همچنین آینده ام فکر کردم و پس از صحبت با رییس فدراسیون تصمیم گرفتم که به کارم ادامه دهم.»

مانوئل نویر، کاپیتان و دروازه‌بان تیم آلمان هم در واکنش به این خبر گفت: «خوشحالم که به همکاری موفق مان با یواخیم لو ادامه خواهیم داد. اطمینان دارم که در کنار هم می‌توانیم بار دیگر روزهای خوبی را برای فوتبال آلمان رقم بزنیم.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه