گلکسی زد فولد ۴ مدل کاویار با قیمت ۱۰ هزار دلار رونمایی ‌شد

۳۰ مرداد ۱۴۰۱ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
گلکسی زد فولد 4 کاویار

کاویار که به نظر می‌رسد تقریبا همه‌ی کاربران حوزه‌ی فناوری آن را می‌شناسند، اخیرا از یک مدل لوکس گلکسی زد فولد ۴ با قیمت نجومی حدودا ۱۰ هزار دلار رونمایی کرده است.

اگر از عاشقان دنیای فناوری، خصوصا گوشی موبایل هستید، خیلی بعید است که تاکنون نام کاویار را نشنیده باشید. یک شرکت لوکس که عمدتا در زمینه‌ی تولید گوشی‌هایی با طراحی بسیار خاص و منحصربفرد و البته فوق‌العاده گران‌قیمت فعالیت می‌کند. بارها نام کاویار را در کنار آیفون‌هایی می‌دیدیم که آن‌ها هم با قیمتی نجومی در دسترس قرار می‌گرفتند اما این‌بار این شرکت نام‌آشنا به سراغ جدیدترین نماینده‌ی تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۴ رفته تا محصولی را طراحی کند که در طراحی پنل پشتی آن از سنگ‌های آسمانی، چرم گوساله و طلا استفاده شده است.

قیمت مدل معمولی این محصول ۹٫۴۷۰ دلار است اما اگر مدلی را انتخاب کنید که در ساخت آن از سنگ‌های آسمانی استفاده شده باید بیش از ۱۰ هزار دلار بپردازید. گل سرسبد این مجموعه، Golden Meteor نام دارد که در واقع یک گلکسی زد فولد ۴ با طراحی کاملا متفاوت پنل پشتی است. کاویار در طراحی این گوشی از اجزای سه سنگ آسمانی با نام‌های Seymchan ،Muonionalusta و Canyon Diablo استفاده کرده تا بدین ترتیب یکی از خاص‌ترین، عجیب‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین گوشی‌های چند سال اخیر را شاهد باشیم.

گلکسی زد فولد 4 کاویار
گلکسی زد فولد 4 کاویار
گلکسی زد فولد 4 کاویار
گلکسی زد فولد 4 کاویار

البته در ساخت یک مدل ارزان‌قیمت‌تر که هیچ طلایی هم در آن استفاده نشده، شاهد استفاده از این سنگ‌های قیمتی هستیم. این مدل Canyon Diablo نام دارد اما جنس پنل پشتی، عمدتا از تیتانیوم است. این مدل ۱۰٫۶۸۰ دلار قیمت گذاری شده که کاربر برای خرید مدلی از آن با دو برابر حافظه‌ی داخلی هم باید ۱۱٫۱۱۰ دلار بپردازد. اگرچه لوگوی کاویار در هر چهار مدل دیده می‌شود اما روی پنل دو مدل، از طلای ۲۴ عیار در طراحی آن استفاده شده است.

اینطور که به نظر می‌رسد، کاویار می‌خواهد گلکسی زد فولد ۴ منحصربفرد خود را فقط در ۲۹ منطقه در سراسر جهان عرضه کند. دلیل اصلی اینکه چنین محصولاتی با این قیمت وارد تمام بازارها نمی‌شوند این است که هر کاربری توان خرید آن‌ها را ندارد در نتیجه فروش آن‌ها کاملا محدود انجام می‌گیرد.

لازم به ذکر است گوشی شاید از نمای بیرون، هیچ شباهتی با گلکسی زد فولد ۴ که در رویداد ۱۰ آگوست رونمایی شده نداشته باشد اما وقتی آن را روشن کنید، دیگر تفاوت‌ها از بین می‌روند و می‌بینید که این همان گوشی تاشو با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و تمام مشخصات آشنای دیگر است که البته انتظاری جز این هم نداشتیم.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. پولدار بی مرض

    حتما موجود کنید من می خوام نگاش کنم

  2. عبدی

    توو روحه اول و آخر صاحب کارگاه کاویار و مشتریانش😭

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه