یک شرکت سوییسی بزرگترین شرکت تولید کننده رزبری پای را خرید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سوییسی Daetwyler که در تامین قطعات الکترونیکی فعالیت می‌کند با مبلغی در حدود ۸۷۱ میلیون دلار شرکت Premier Farnell بزرگترین تولیدکننده مینی‌کامپیوترهای رزبری‌ پای را خریداری کرده.  این ادغام به دو شرکت امکان رقابت بهتر در صنعت تامین قطعات الکترونیکی را می‌دهد.

رییس شرکت سوییسی Daetwyler گفته این دو شرکت با این ادغام می‌توانند در زمینه رقابت‌پذیری و گسترش طیف محصولات تولیدی به شکل قابل توجهی رشد یابند.

شرکت Premier Farnell که از دهه ۱۹۳۰ در حوزه تولید قطعات الکترونیکی فعال بوده، یکی از معدود شرکت‌هایی است که مجوز طراحی و توزیع کامپیوترهای رزبری پای را دارد، کامپیوترهای کوچک و ارزان قیمتی که کاربردهای گسترده‌ای دارند. این دستگاه‌ها که به اندازه یک کارت‌اعتباری هستند بخش بزرگی از کسب و کار این شرکت را تشکیل می‌دهند. این کامپیوترها در مدل‌های Pi Zero با قیمت ۵ دلار و Pi 2 و Pi 3 با قیمت ۳۳ دلار، سال گذشته ۱۶ درصد درآمد این شرکت را تشکیل دادند.

شرکت Daetwyler خود تولیدکننده و توزیع‌کننده قطعات الکتریکی است و به ‌این‌ترتیب در حوزه‌های مختلفی بین این دو شرکت اشتراک وجود دارد. با توجه به این معامله احتمالا در آینده شاهد تولید هر چه بیشتر کامپیوترهای رزبری پای خواهیم بود.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. mo

    شما نمیخواین رزبری بیارید بفروشید؟ تو بازار اینقدر تقلبی هست که پیدا کردن یه نمونه اصلیش کلی زمان میبره
    بیارین خوبه ها!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه