تصاویر گوشی جدید LeEco به بیرون درز کردند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ماه گذشته، توانسته بودیم تصویری از گوشی هوشمند شرکت LeEco به اسم LE X720 ببینیم. شرکت LeEco که کمی دیر وارد صنعت گوشی‌های هوشمند شده است،‌ می‌خواهد با این گوشی جدید، بهترین ساخته‌ی خودش را به نمایش بگذارد. امروز توانسته‌ایم تصاویر جدیدی از گوشی جدید LeEco را ببینیم که دوربین دوتایی آن را به تصویر می‌کشد.

آن‌طور که بنچمارک‌ها گفته‌اند، گوشی LE X720 یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۱ دارد.

دوربین دوتایی پشت LE X720 ظاهر بامزه‌ای دارد؛ طوری که بیشتر ما را به یاد روبات‌های ژاپنی می‌اندازد تا دوربین یک گوشی هوشمند. شرکت LeEco دو لنز دوربین و فوکوس لیزری این گوشی را طوری پشت آن قرار داده است که شبیه به یک آدمک شده.

بدنه‌ی گوشی LE X720 تماما فلزی است و این گوشی، ظاهری شبیه به Meizu Pro 6 دارد. می‌توانیم هم‌چنین در عکس‌ها خطوط آنتن را که بالا و پایین بدنه قرار گرفته‌اند ببینیم. پشت گوشی هم‌چنین یک حسگر اثر انگشت قرار داده شده است. در مقابل گوشی، یک شیشه‌ی ۲.۵ بعدی قرار داده شده است و صفحه نمایش گوشی جدید LeEco هم وضوح‌ تصویر Full HD دارد.

آن‌طور که بنچمارک‌ها گفته‌اند، گوشی LE X720 یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۱ دارد. حافظه‌ی اصلی (RAM) آن هم چهار گیگابایت است. البته احتمال می‌دهیم یک مدل با رم شش گیگابایتی هم عرضه شود.

‌‌‌‌ ‌‌‌‌

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه