تصاویر لو رفته از BMW 4 Gran Coupe آمادگی برای تولید را نشان می‌دهد

۳ دی ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
بی‌ام‌و سری 4 گرن کوپه

تصاویر منتشر شده از نسخه‌ی آزمایشی BMW 4 Gran Coupe در خیابان‌های شهر ترکیب یک سدان و کوپه را به نمایش می‌گذارد.

بی تردید بی‌ام‌و (BMW) پادشاه مدل‌های ظریف است و اکنون «سری ۴ گرن کوپه» (BMW 4 Gran Coupe) نشان‌دهنده‌ی عملکرد این خودروساز در تقسیم جزئیات به بخش‌های کوچک است. در حقیقت این یک سدان سری ۳ است که به سری ۴ کوپه تبدیل شده است. با وجود سقفی که به سبک کوپه طراحی شده، هر ۴ در عقب خود را حفظ کرده است تا بدین ترتیب این خودرو که رقیب آئودی A5 Sportback 2021 محسوب می‌شود به یک نسل تازه ارتقا یابد.

خودروی آزمایشی سری ۴ گرن کوپه، نشان‌دهنده‌ی یک خودروی لیفت‌بک با مشخصاتی پایین‌تر از نسخه‌ی قبلی است. خروجی‌های اگزوز نشان می‌دهد که این خودروی آزمایشی از نوع M440i نیست. با مشاهده‌ی نمای جانبی خودرو هم، برچسب‌ها روی دستگیره‌هایی معمولی را پوشانده‌اند و طراحی سدان سری ۳، تورینگ یا کوپه سری ۴ در آن به چشم نمی‌خورد.

بی‌ام‌و سری 4 گرن کوپه
بی‌ام‌و سری 4 گرن کوپه
بی‌ام‌و سری 4 گرن کوپه
بی‌ام‌و سری 4 گرن کوپه
بی‌ام‌و سری 4 گرن کوپه
بی‌ام‌و سری 4 گرن کوپه

در جلوی خودرو، یک ظاهر آشنا دیده می‌شود زیرا BMW تا حد زیادی همان سبکی را که در ۴er دو در دیده‌ایم، به‌کار گرفته است. استفاده از سبک جدید جلوپنجره‌ی آشنای BMW هم که موافقان و مخالفان خودش را دارد، بدیهی است و در سری ۴ گرن کوپه با فلپ‌هایی همراه شده است که به‌طور خودکار باز و بسته می‌شوند تا هوای لازم برای خنک کردن موتور تأمین شود.

سری ۴ گرن کوپه شامل موتورهای معمول بنزینی و دیزلی خواهد بود که همه دارای عملکرد تا رده‌ی M هستند. پیش‌بینی می‌شود که M440i از یک پیشرانه‌ی شش سیلندر ۳٫۰ لیتری توربوشارژر با فناوری نیمه‌هیبرید برای کمی تقویت الکتریکی و تولید گازهای گلخانه‌ای کمتر استفاده کند. این خودرو دارای قدرت ۳۸۲ اسب بخار ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور خواهد بود.

بی‌ام‌و سری 4 گرن کوپه

جدا از عکس‌های لو رفته، BMW چند تصویر تبلیغاتی هم از نسخه‌ی i4 که نسخه‌ی تمام‌الکتریکی سری ۴ Gran Coupe به‌شمار می‌رود، منتشر کرده است. این خودرو تا حد زیادی از طراحی نسخه‌ی موتور احتراقی وام گرفته است و گزارش شده است که از موتور جدید i4 M50 xDrive به‌عنوان نزدیک‌ترین گزینه به خودروی تمام‌الکتریکی رده‌ی M بهره می‌برد.

در حالی که i4 به خانواده سری ۴ افزوده می‌شود، BMW با راه‌اندازی نخستین M3 Touring سری ۳ را هم توسعه می‌دهد. انتظار می‌رود که این دو تازه‌وارد خانواده‌ی BMW، به همراه نسخه‌ی M4 با سقف تاشو، تا سال آینده‌ی میلادی رونمایی شوند و دامنه‌ی محصولات این خودروساز آلمانی را بیشتر کنند.

عکس‌ها: تصاویر لو رفته از BMW سری ۴ گرن کوپه

منبع: Motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه