[اینفوگرافیک] ۱۰ عادت نادرست هنگام خوابیدن

۳۰ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خواب یکی از مهمترین اجزای زندگی هر کسی است. خواب خوب یکی از لذت بخش‌ترین فعالیت‌های هر کسی است. برای همین همه دوست دارند بتوانند به بهترین وجه ممکن از این لذت بهره ببرند. یک خواب خوب می‌تواند روز آدمی را بسازد. گذشته از این، خوب خوابیدن فواید زیادی در زندگی دارد. اما احتمالا شما هم راه‌های زیادی را برای تجربه یک خواب خوب امتحان کرده و هنوز هم راه به جایی نبرده باشید.

در اینفوگرافیک امروز به ۱۰ عادت نادرست خوابیدن می‌پردازیم. ۱۰ عادتی که شما را از یک خواب خوب محروم می‌کنند.

اگر به مبحث خواب علاقه‌مندید حتما اینفوگرافیک بخوابید یا بمیرید! را مطالعه کنید. می‌توانید به اینفوگرافیک چرخه‌های خواب هم نگاهی بیندازید. برای اینکه در این باره بیشتر بدانید روی کلمه خواب کلیک کنید.

اینفوگرافیک ۱۰ اشتباه هنگام خوابیدن

منبع: poundstopocket

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. پدرام

    با این وضعیت خشکسالی شماره ۷ رو بیخیال بشید!

  2. پویا

    خواب برای ما ایرانی ها مهم است و از استقبالی که از این مقاله شده معلوم است ولی مشکل این است که مشکل اصلی ما تا دیروقت با موبایل و صفحه های تکنولوژیک در ارتباطیم و ضمنا هیچ روش خواب مناسبی حتی از بهترین متخصصین هم نمی تواند به خانه شما بیاید گوشی را از دستتان بگیرد و بگوید بخواب! ولی این تقریبا تنها راه حل ما ایرانی هاست برای داشتن خواب بهتر.

  3. ابراهیم عزیزی

    جالبه که در Bing bang Theory شلدون تقریبا تمامی موارد فوق رو کاملا رعایت میکنه…به نظر منم درسته…مخصوصا با قسمت لباس راحت و تمیز بودن اتاق تجربه ی بسیاری دارم…

  4. مهدی یاراحمدی

    من که تو هر شرایطی میخوابم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه