تیزری که هوادارن ب‌ام‌و را به فکر فرو می‌برد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ب‌ام‌و به تازگی در صفحه‌ی رسمی خود در فیس‌بوک، تیزری مدل جدید یکی از اتومبیل‌هایش را منتشر کرده است. هنوز مشخص نشده که این تیزر مربوط به چه مدلی از محصولات این شرکت آلمانی است اما بی‌شک این نسخه‌ی تارگا از یکی از سری محصولات ویژه‌ی این کمپانی است.

تارگا (Targa) کلاس خاصی از اتومبیل است که روباز است اما با اتومبیل‌های کروک (کابریولت) و رودستر کمی تفاوت دارد. این تفاوت به زبان طراحی اتومبیل برمی‌گردد و می‌توان آن را یک بادی استایل نیمه کروک معرفی کرد. در پشت صندلی‌های بعضی از مدل‌های تارگا، رول‌بار عریضی قرار دارد و در مدل‌های متداول، سقف ستون جلویی و میانی روباز است و ستون انتهایی خودرو برخلاف مدل‌های کروک حضئر دارد. همین ویژگی طراحی باعث شده تا این نسخه نسبت به دیگر کلاس‌های اتومبیل‌های روباز منحصربه‌فرد باشد.

Toyota MR2 Mk 2 (1989-99) Targa

از انگشت‌شمار شرکت‌هایی که کلاس تارگا تولید کرده‌اند، می‌توانیم به ب‌ام‌و، پورشه، فیات، تریموف، ساب و تویوتا اشاره کنیم. این کلاس‌ خودرو در دهه‌ی ۶۰ و ۷۰ میلادی در میان بعضی از خودروسازها محبوب شد و دلیل آن به امنیت بیشتر این کلاس خودرو نسبت به اتومبیل‌های کروک برمی‌گردد.

حالا ب‌ام‌و با انتشار یک تیزر قول داده تا در تاریخ ۱۷ آگوست یا پنج‌شنبه، ۲۶ مردادماه از نسخه تارگا یکی از اتومبیل‌های هیجان‌انگیزش رونمایی کند و به دنبال آن گفته: “جاده‌ دیگر مثل قبل نخواهد بود”.

گمانه‌زنی‌ها به ۲ مدل احتمالی اشاره دارند: ب‌ام‌و سری ۸ یا i8 تارگا. اگرچه به نظر نمی‌رسد که اندازه و شکل خودروی داخل تیزر به سری ۸ ارتباطی داشته باشد، اما مانورهای زیاد این شرکت آلمانی برای معرفی مدل جدید اسطوره، احتمال این حدس و گمان را زیاد کرده است.

آی ۸ رودستر که پیش از این کلیپی از آن منتشر شده بود

این در حالی است که احتمال گزینه‌ی دوم یعنی i8 بیشتر است. اگر یادتان باشد درمورد نسخه اسپایدر ب‌ام‌و i8 برایتان گفته بودیم. از طرفی کلیپی از این خودرو منتشر شده بود که با سیاست مخفی نگه داشتن مدل خودروی ب‌ام‌و  هم‌خوانی ندارد. با این حال ب‌ام‌و قصد دارد تا با انتشار تیزری نامعلوم و مخفی نگه داشتن نسخه تارگا یکی از مدل‌های هیجان‌انگیزش تا قبل از معرفی، همه را سورپرایز کند.

به نظر شما این تیزر مربوط به چه مدل ب‌ام‌و است؟

منبع: Motor1
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه