موزیک‌های Spotify را در پیام‌رسان فیس‌بوک به اشتراک بگذارید

۱۶ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه‌ی پیام‌رسان فیس‌بوک به‌شدت پیگیر رفع محدودیت‌هایش است و در این مسیر این بار با Spotify وارد همکاری شده. درواقع از آن وقتی که این پیام‌رسان صرفا جایی برای چت کردن با دوستانتان بود، گذشته و حالا می‌توانید حتی موزیک‌هایی را که دوست دارید با کسانی که دوست‌شان دارید به اشتراک بگذارید.

البته فعلا نمی‌توانید همزمان با موزیک گوش دادن ،‌ به چت ادامه دهید اما امکان اشتراک‌گذاری موزیک‌ها، پلی‌لیست‌ها و خواننده‌ها در گزینه‌های Facebook Messenger وجود دارد. کافی‌ست به منوی «…» در مسنجر مراجعه کرده و از میان فهرست‌ اپلیکیشن‌ها Spotify را انتخاب کنید.

Messenger-spotify-640x585

با انتخاب Spotify درست مثل زمانی که داخل برنامه هستید می‌توانید میان فهرست‌ها جست‌وجو کنید و به انتخاب موردنظر برسید. اگر طرف مقابل شما اپ را داخل گوشی‌اش داشته باشد،‌ مستقیما به آن وارد می‌شود و موزیک به‌صورت خودکار با ورود به Spotify پخش می‌شود. فرقی نمی‌کند شما و دوست‌تان از دستگاه‌های iOS یا اندرویدی استفاده کنید؛ این امکان برای هردو سیستم‌عامل طراحی شده است.

با انتخاب Spotify درست مثل زمانی که داخل برنامه هستید می‌توانید میان فهرست‌ها جست‌وجو کنید و به انتخاب موردنظر برسید.

امتیاز بزرگ این امکان جدید این است که لازم نیست مشترک اصلی Spotify باشید تا بتوانید به موزیک‌های آن گوش دهید. البته این گزینه فعلا به‌صورت محدود اجرا می‌شود. اگر به هر دلیلی شما جزو کاربرانی نیستید که در پیام‌رسان فیس بوک این امتیاز را دارند، می‌توانید از داخل اپلیکیشن Spotify برای اشتراک‌گذاری اقدام کنید: بعد از انتخاب آهنگ موردنظر، از منوی بالا سمت راست، گزینه Share را انتخاب کنید؛ سپس Send To و بعد از آن Facebook Messenger.

پیش از این برنامه‌ی پیام‌رسان فیس‌بوک با اضافه کردن امکانات ویژه‌ای از جمله امکان ارسال استیکر و به اشتراک‌گذاری فایل‌های GIF خود را برای رقابت با بزرگ‌ترین ارایه‌دهندگان سرویس‌های چت آماده کرده بود. اما این اولین بار است که فیس‌بوک با یک سرویس بزرگ موزیک همکاری می‌کند. پیام‌رسان فیس‌بوک در حال حاضر ۸۰۰ میلیون کاربر ماهانه دارد و این طورکه پیش می‌رود در آینده‌ی نزدیک شاهد افزودن امکانات بیش‌تر و مهم‌تری در این برنامه خواهیم بود. از جمله اینکه شایعات می‌گویند قرار است نسخه دسکتاپ Facebook Messenger هم به‌زودی راه‌اندازی شود.

منابع: Digital Trends ،Mashable

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه