بهترین بازی سال انتخاب شد؛ Last of Us 2 و Death Stranding ترکاندند!

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده امیرحسین میرزایی، مجید نوردوست
گوینده امیرحسین میرزایی، مجید نوردوست
زمان 42:57
حجم فایل 30 مگابایت

اتفاق چند روز گذشته‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی، گیمرها را حسابی تکان داده است. در ابتدا که با مراسم بزرگ The Game Awards روبرو شدیم؛ مراسمی که بهترین بازی‌های سال طی آن انتخاب شدند و هم‌چنین در آن، تریلر جدیدی از بازی Death Stranding دیدیم. به غیر از این مراسم، سونی هم‌چنین یکی دو روزی است که رویداد سالانه‌ی PlayStation Experience را آغاز کرده است. این رویداد هم با رونمای‌هایی بسیار بزرگی همراه بود.

آن‌قدر از اتفاقات چند روز پیش خوشحال هستیم که تصمیم گرفتیم در قالب یک پادکست، درباره‌ی آن‌ها به صحبت بنشینیم. از بازی‌هایی که در بخش‌های مختلف به عنوان بهترین انتخاب شده‌اند صحبت کرده‌ایم؛ از Last of Us و آنچارتد گفته‌ایم و Death Stranding هم بخش بزرگی از پادکست ما است. قسمت یازدهم پادکست بازی دیجی‌کالاکست، پر و پیمان است. پیشنهاد می‌کنیم این قسمت از پادکست بازی ما را از دست ندهید.

مثل همیشه، به ما بگویید که آهنگ پایان این قسمت از پادکست ما، مربوط به کدام بازی است. اگر می‌توانید بگویید آهنگ اول را هم از کدام بازی برداشته‌ایم.

حتما برای ما از نظرات خودتان بگویید. آیا شما با انتخاب‌هایی که برای The Game Awards 2016 شد، موافق هستید یا نه؟

منتظر قسمت هفته‌ی آینده پادکست بازی ما باشید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

پادکست بازی دیجی‌کالامگ:

قسمت اول: در گیمزکام ۲۰۱۶ چه گذشت؟

قسمت دوم: PS4 Pro و بازی‌سازهای از راه‌به‌در ژاپن

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قسمت سوم: ۴K و HDR به چه درد ما می‌خورد؟

قسمت چهارم: این بازی‌های پاییزی را از دست ندهید (قسمت اول)

قسمت پنجم: این بازی‌های پاییزی را از دست ندهید (قسمت دوم)

قسمت ششم: جادوی فوتبال

قسمت هفتم: Nintendo Switch بخریم یا نه؟

قسمت هشتم: از The Burning Crusade تا Legion؛ حماسه‌ی دنیای وارکرفت

قست نهم: همه‌ی آنچه در نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۶ گذشت

قسمت دهم: همه‌ آنچه باید از Mass Effect Andromeda بدانید

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar علی

    سلام و خسته نباشی به شما.برنامه پادکست زمان مشخصی ندارد؟(چند شنبه و ساعت چند ؟)و برنامه درباره بازی و مسائل مربوط به آن باشد. ممنون .

    1. معمولا پادکست بازی روز سه شنبه هر هفته منتشر می‌شود.
      با این حال،‌ قسمت‌های ویژه هم داشته‌ایم.
      مثلا پس از PlayStation Experience 2016 و رونمایی از لست آو آس ۲، سریع یک پادکست ضبط و منتشر کردیم.
      در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم که پادکست سرگرمی را بوک‌مارک داشته باشید تا آن را از دست ندهید.
      تشکر از شما.

  2. Avatar رضا

    اصلا شکی نیست که Overwatch بازی خوبیه اما صرفا سرگرم کننده بودن و طرحی خوب گیم پلی کافی نیستند که یه بازی رو به یه شاهکار تبدیل می کنه. فاکتور های خیلی زیادی وجود داره. Overwatch اما فاقد همه اون فاکتور هاست در حالی که داشتن یک سری فاکتور هم کافی نیست، چرا که این اساسا بحث کردن در مورد کمیته، کمیت هم این جا برابری می کنه با پاپکورنریزه کردن. مهم کیفیت است، کیفیت به این معنی که از اون کمیت به چی رسیدم. فبها از نوع اثر (کتاب، نقاشی و…) تمام عناصر موجود در یک اثر باید برای انتقال محتوا به خدمت گرفته بشن. کسی نگفته داشتن محتوا یعنی داشتن داستان بلکه گیم پلی هم می تونه نمادین و محتوا ساز باشه مثل دارک سولز که بخش عظمی از بازی گیم پلی هستش اما همون کات سین ابتدا که هدف رو مشخص می کنه تلاش های در گیم پلی بازی توجیه می کنه. آقای نوردوست خیلی خوب گفتن که این بازی اصلا پتانسیل بازی سال رو نداره و به قول آقای میرزایی که این ها دارن اسکار بازی در می آرن.
    آهنگ پایانی هم ساخته انیو مونیکه کبیر به اسم Here’s to You خواننده یادم نیست اما می دونم واسه یه فیلم ایتالیایی به اسم اگه اشتباه نکنم Nicola and Bart هست که ورژن اصلیش هم ایتالیایی است. اولین بار تو MGS4 و بعد اونم تو Ground Zeroes استفاده شد. حالا نمی دونم تو PP هم باشه یا نه. متاسفانه هنوز بازی نکردم.

  3. Avatar مصطفی

    با تشکر از پادکست خوبتون

    لست ۲ از الان جایزه بهترین بازی سال رو برای خودش رزرو کرده !

    کوجیما هم واقعا اعجوبه ی دنیای بازی سازیه

    آهنگهایی که از بازی ها هم گزاشتید عالی بود همش مورد علاقه من هستن

    آهنگ آخر هم مربوط به Metal Gear Solid : Ground Zeroes

  4. Avatar محمد قاسمی

    جدا اعصابم خورد شد اورواچ بدوووون هیچ نوع چیزی بهترین بازی سال شد دیگه به این گیم آوارد اعتماد ندارم

  5. Avatar amin

    چیزی که خیلی برام عجیبه اینه که همه میگن اورواچ حقش نبود بازی سال بشه در صورتی که من با گیمرا آمریکا و اروپا ارتباط دارم کاملا میگن حقش بود و واقعا بهترین بازیه به نظر من بازی مولتی پلیر و آنلاین ایران طرفدار نداره برا همین همه میگن حقش نبود خیلیا رو دیدم بازیایی مثل بتل رو گرفتن فقط بخاطر بخش مولتی ن داستانی حرفم اینه تو یه بازی که قابلیت آنلاین داره مولتی حرف اولو میزنه ن داستان بازی یکی دو جا دیگه هم گفتم اینو درسته بازیایی مثل آنچارتد ورداشته موسیقی عالی و گرافیک توپو داستان فوق العاده گذاشته ولی خب چند ساعت گیم پلی داره تا چند ساعت میتونه پلیراشو نگه داره منظورم اینه یه بازیکن چقد بازی میکنه تا از بازی سیر بشه از اونطرف یه بازی آنلاین کاملا مبتنی بر مولتی تا چند ساعت می تونه پلیرشو نگه داره بلیزارد ثابت کرده اگه بخواد میتونه پلیرارو حتی چند سال پا بازیاش نگه داره (نمونش wow-diablo-heartstone-starcraft) نمیگم که کاملا اورواچ بهتر از آنچارتده ولی خب این بازی ی تب داره یه دوران داره اون که بگذره دیگه کسی بازیش نمیکنه چون تو همون سبک یه بازی خیلی بهترش بیرون میاد ولی کی دیدی تو سبک بازیایی که بلیزارد ساخته یه بازی پیدا ش رو دستشون بزنه
    کلام آخر من طرف بلیزاردم چون هر بازی داده بیرون بهترین بازیه تو سبک خودشو هنوزم چیزی رو دستشون نیومده

  6. Avatar Kasra sagami

    اهنگ اول اگه اشتباه نکنم alan wake و اخری هم تو MGS4 بود پادکست هم که مثل همیشه عالی

  7. Avatar MohSen

    ممنون از پاکدست خوبتون.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه