آنچه شما گفتید؛ پژو ۲۰۰۸ یا رنو کپچر؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده خشایار شاهسون، محسن چینه‌کش
گوینده خشایار شاهسون، محسن چینه‌کش
زمان 29:21
حجم فایل 27 مگابایت

پژو ۲۰۰۸ پیش‌فروش شد ولی با کلی حاشیه همراه بود؛ به‌طوری که شاید بهتر باشد ایران‌خودرو اسم آن را پژو حاشیه بگذارد! این هفته هم ما با مطلب “شما بگویید؛ پژو ۲۰۰۸ یا رنو کپچر”، خواستیم نظر شما عزیزان را جویا شویم.

در این بازار چالش برانگیز کراس‌اورها، انتخاب دو خودرو فرانسوی جدید که اتفاقا توسط ایران‌خودرو عرضه می‌شوند، هم کلاس هستند و قیمت مشابهی دارند، می‌تواند در نوع خود یک نظر سنجی جالبی به حساب بیاید. این که هنوز افرادی هستند پژو ۲۰۰۸ را بنا به دلایلی دوست دارند و عده‌ای هم نسبت به آن سرد شده‌اند. عده‌ای باور دارند که رنو کپچر ویژگی‌های خاصی دارد که آن را تبدیل به کراس‌اور بهتری کرده است.

به همین دلیل، اگر دوست دارید نتیجه نظرسنجی، نظرات متنوع و جذاب کاربران و کامنت برتر را بشنوید، شما را به شنیدن این پادکست دعوت می‌کنیم.

کامنت برتر سایت از علیرضا اسدی:

هر دوی این خودرو ها  با توجه به قیمتی که می‌پردازیم خوب هستن؛ ولی تعریف هر کس از کلمه ی خوب برای یک خودرو تو این رنج قیمت متفاوته. هر دوی این خودرو ها امکانات متمایز  و مشترکی دارن. تفاوت‌های غیرقابل‌قیاس در بعضی زمینه‌ها می‌تونه با توجه به شرایط هر کس و خواسته‌هایی که از خودروی موردنظرش داره فرد رو به سمت یکی از اون‌ها سوق بده .البته این مسئله رو باید در نظر داشت که رنو کپچر یک خودرو است و پژو ۲۰۰۸ یک لیست از امکانات و مشخصات روی کاغذ! پس بهتره عجله نکنیم و بعد از وارد شدن پژو ۲۰۰۸ به بازار به مقایسه‌ی این دو خودرو بپردازیم. هر دوی این شرکت ها تاریخچه‌ی درخشانی داشتن و بر اساس تاریخچه‌ی خودرو های مورد بررسی هردوشون خوبن. اما ما که نمی‌خوایم تاریخچه‌ی یک شرکت رو بخریم ! پس واقع‌گرا باشیم تا برند گرا! و همچنین صبور…

با تشکر از دیجی کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar سیوان گنجی

    سلام عالی بود خسته نباشید

  2. Avatar احسان اسماعیلی

    مرسی خشایار و محسن بابت زحمتی که برای تهیه این پادکست مفید کشیدید.
    خشایار جان من از مطالبی که در زمینه خودرو منتشر میکنی و پادکستهات خیلی استفاده کردم و بی تعارف و بی پرده اگه بخوام بگم، تمام اطلاعات علمی دنیای خودرو رو از شما یاد گرفتم.
    من سابقاً فقط یه استفادهکننده ساده بودم و ماشین فقط ماشین بود. اینکه سدان، کراس اور و اس.یو.وی چی هست و خیلی چیزای دیگه رو به لطف شما و بهرام یاد گرفتم.
    باز هم ممنونم. همچنان منتظر مطالب جالبت هستم.

    1. سلام احسان جان
      ممنونم ازت
      امیدوارم همیشه مطالبمون برات مفید و کاربردی واقع شه.

      شاد باشی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه