اولین راننده ایرانی ناسکار از هیجان رالی می‌گوید

۴ شهریور ۱۳۹۸

میثم طاهری برای خیلی از ما ایرانیان به عنوان «اولین راننده ایرانی در مسابقات یورو ناسکار» شناخته شده است؛ راننده‌ای که سال گذشته به خاطر حضور در مسابقات هیجان‌انگیز یوروناسکار در کانون توجهات رسانه‌های فارسی‌زبان قرار گرفت.

در پادکست خودرو این هفته، میثم طاهری میهمان ماست تا از مسابقات رالی برایمان تعریف کند، از هیجان و از خطرهای این دنیای هیجان‌انگیز. از خرج‌های چند ده هزار یورویی هر مسابقه می‌گوید و دنیای پرهیجان رالی را برایمان به تصویر می‌کشد؛ موضوعات جالبی که بهتر است پای صحبت یک راننده باتجربه یا به قول معروف، این کاره بشنویم. در این ویدیوکست یک آیتم ویژه برایتان تهیه کرده‌ایم؛ من و میثم برای دقایقی با نید فوراسپید Payback یا همان انتقام بازی می‌کنیم و لذت سواری پرهیجان را در دنیای مجازی تجربه می‌کنیم.

پیش از این در مطلب بیوگرافی میثم طاهری از کودکی او گفتیم، از این که میثم در کنار خواندن رشته مهندسی سخت‌افزار در دانشگاه آزاد قزوین از علاقه‌ی خود یعنی عشق رانندگی و مسابقه دست نکشید. از آغاز مسیر حرفه‌ای او در مسابقات کارتینگ گرفته تا شرکت در مسابقات خاورمیانه و جهانی و کسب نتایج خوبش. پارسال درکنار انتشار بیوگرافی میثم طاهری، با او یک مصاحبه ویژه در قالب یک پادکست صوتی و ویدیوکست داشتیم. در این مصاحبه مشخصا پای صحبت میثم نشستیم تا بدانیم او چطور توانست علاقه‌ی خود را برای تبدیل شدن به یک راننده‌ی توانمند دنبال کند.

حالا بعد از گذشت حدود یک سال، میثم مهمان پادکست خودرو این هفته‌ی ماست تا از اتفاقات جدیدش در حوزه اتومبیل‌رانی و موضوعات جالب در رابطه با ورزش رالی به ما بگوید. امیدوارم از پادکست خودرو این هفته‌ی ما لذت ببرید و در کامنت‌ها می‌توانید نظر و پیشنهادات خود را برایمان بنویسید. شما را به دیدن ویدیوکست خودرو این هفته دعوت می‌کنم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. shahabmp

    راننده حرفه ای میارید NFS میدید بازی کنه؟!!!! dirt rally میزدید شبیح سازی واقعی باشه که هنر رانندگی نمایش داده بشه نه NFS که کلا گاز تنهارم بگیری اول میشی!!!! 😀

    1. چون درت رو نداشتیم و به نیدفوراسپید بسنده کردیم 🙂

      1. shahabmp

        آقای شاهسون اینترنت دیجیکالا که خداست، دانلودش میکردید دیگه 😀 رو گیم پس هم هست رایگان، حیف شد دست فرمون آقای طاهری از نزدیک ندیدیم 😛

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه