با مرد عنکبوتی ایران آشنا شوید

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده فرناز حیدری، علیرضا زمانی
گوینده فرناز حیدری، علیرضا زمانی
زمان 30:14
حجم فایل 28 مگابایت

امروز می‌خواهیم شما را با یک محقق جوان ایرانی آشنا کنیم، علیرضا زمانی ۲۴ ساله که توانسته ۲۳۰ تاکسون به دنیای جانورشناسی ایران معرفی کند و حتی در تعریف ۳ جنس و بیش از ۳۰ گونه جدید عنکبوت هم در سطح جهانی نقش داشته باشد. می‌خواهیم شما را با محققی آشنا کنیم که بعضاً اسامی علمی نامتعارف را برای گونه‌های جدید پیشنهاد می‌دهد و ظاهراً دنیای عنکبوتی‌اش چندان هم به مذاق برخی منتقدانش خوش نمی‌آید. دغدغه‌های این محقق جوان در ایران چیست؟ آیا شما هم دوست دارید که مانند زمانی جوان تنها در ۲۴ سالگی بیش از ۴۴ مقاله علمی و پژوهشی (ISI) داشته باشید؟ اصلاً چرا علیرضا زمانی در تار عنکبوت‌ها گیر افتاده؟ با ما همراه باشید تا شما را با این محقق جوان آشنا کنیم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar تعمیر یخچال فریزر

    افرین بر ایشون

  2. Avatar sssja

    سلام
    خیلی خوب بود
    فقط کاشکی راجب کار و اینده شغلی جانور شناسی بیشتر صحبت میکردید تا برای کسانی که دوست دارن بیان توی این را مسیر روشن تر شه

  3. Avatar hesam

    وای خیلی خوب بود. منم از بچگی عاشق عنکبوت ها بودم تا جایی که حتی یواشکی یه انکبوت تو کمدم نگه داشته بودم ولی به دلیل سوء مدیریت مُرد. :دی یکی از آرزوهام این بود که روتیل داشته باشم ولی متاسفانه هیچوقت کسی خواسته ام رو جدی نگرفت 🙁 نکته دیگه هم این که کسی مثل دبیر زیست آقای زمانی، وارد زندگی من نشد که بفهمه میشه این علاقه رو به سمت پیشرفت سوق داد (هی روزگار).
    خیلی پادکست خوبی بود ممنون امیدوارم آقای زمانی هم تو کارشون موفق باشن و هر روز پیشرفت کنن.
    “در ایران خیلی از اساتید دانشگاهی از باکتری تا ماموت مقاله دارن” :))))))

  4. Avatar سیدحسین هاشمی

    احسنت به آقای زمانی با ۴۴ مقاله ISI یی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه