گفت‌وگو با مسئول جذب نیروی انسانی در دیجی‌کالا؛ راهکارها و ترفندهای استخدامی

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده میثم نوایی، مریم محمدی
گوینده میثم نوایی، مریم محمدی
زمان 29:25
حجم فایل 27 مگابایت

Maryam_Mohammadiاستخدام در شرکت‌های معتبر علاوه بر توانایی‌های فنی نیاز به تسلط بر یک سری تکنیک‌ها و روش‌های استخدامی دارد. به این معنا که شما حتی اگر شایستگی استخدام در یک شرکت را داشته باشید اما با روش‌های  درست مصاحبه‌های استخدامی آشنا نباشید، ممکن است به‌سادگی فرصت‌های مهم کاری زندگی‌تان را از دست بدهید.

اگر به دنبال استخدام در شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ هستید و یا در حال حاضر مشغول به کار هستید و می‌خواهید برای سال‌های آینده ارتقای شغلی پیدا کنید این پادکست را از دست ندهید. بسیاری از جوان‌ها که سابقه کار کمتری نسبت به افراد باتجربه و متخصص دارند، در مقایسه با آنها عملکرد به‌شدت ضعیف‌تری در مصاحبه های شغلی از خود نشان می‌دهند.

در این قسمت از مصاحبه‌های دیجی‌کلا کست سراغ مریم محمدی سرپرست جذب دیجی‌کالا رفته‌ایم و از او پرسش‌های جالبی داشته‌ایم در مورد نحوه استخدام در شرکت‌های بزرگی چون دیجی‌کالا.

از مریم سوالات متفاوت و زیادی پرسیده‌ایم که چه می‌شود متقاضی در مصاحبه استخدامی تایید و یا رد می‌شود؛ از نحوه تنظیم یک رزومه کاری خوب گرفته تا لباس مناسب برای مصاحبه با او گپ‌وگفت داشته‌ایم و بایدونبایدهای رفتاری و ده‌ها نکته مهم و سودمند را که دانستن‌شان برای هر فرد جویای کار و یا کارمند و کارشناس در دنیای امروز به‌شدت کاربردی است، با ما در میان گذاشته است.

شما هم اگر به دنبال کار می‌گردید و یا می‌خواهید شغل بهتری داشته باشید و یا حتی اگر می‌خواهید در شرکت دیجی‌کالا استخدام شوید، با ما در این مصاحبه همراه باشید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴۲ دیدگاه
  1. فاطمه

    سلام وقت شمابخیر. من اهوار هستم و رزومه ارسال کردم و توی انتخاب شهر خوزستان رو انتخاب کردم و دعوت به مصاحبه شدم،اما آدرس مصاحبه تهران برام پیامک شده میخواستم بپرسم که میشه اهواز مصاحبه بدم؟
    ممنون میشم پیگیری کنید.

  2. سیده زهرا حسینب

    سلام برای مصاحبه اومدم و فرم گرفتم قرار شد پنج شنبه بیام برای بستن قرار داد ولی ضامنم یکشنبه میتونه بیادخواستم بپرسم اشکال نداره یکشنبه بیام؟

  3. مروارید

    سلام وقت بخیر من رزومه فرستادم و رزومم قبول شدتماس گرفتن قرار مصاحبه انلاین گذاشتن گفتن تو اسکایپ گروه تشکیل میدن جزییاتو میگن نه گروهی تشکیل شد نه دیروز ساعت ۵ که وقت مصاحبم بود تماسی گرفته شد به منابع انسانیم زنگ میزنم میره رو پیغام گیر از کجا باید پیگیری کنم ؟ !

  4. فاطمه

    سلام روزتون بخیر میخواستم بدونم جواب فرم استخدامی کی میاد من الان ۲۰ روز مصاحبه حضوری کردم ولی هنوز پیامی برام نیامده.

  5. زهرا اصغری

    سلام خسته نباشید خواستم بدونم جواب فرم های استخدام چند وقت طول می کشه تا با ما اطلاع رسانی شود

  6. حامد مهربانی

    سلام وقت بخیر
    ساعت ۷ بعدظهر به بعد هم استخدام دارید؟؟

  7. میلاد

    سلام متاسفانه چندین مرتبه ایمیل ارسال کردم و درخواست همکاری داشتم متاسفانه پاسخی دریافت نکردم

  8. اسما امیری فر

    سلام میخواستم بپرسم بازم استخدام راننده تو کرج دارید

  9. korosh.katani@gmail.com

    پیامک مصاحبه اومد تو این ترافیک رفتم دیجی کالا ۵۰ دقیقه معطل شدیم پشت در بعد که راه دادن تو یه شماره تلفن گرفتن و تمام گفتن برید تماس میگیریم واقعا از احترام متقابل سرشار شدیم 😂

  10. اوصانلو

    سلام ب تیم پرانرژی و مهربان دیجی کالا،عزیزان برای من تاریخ ۵ اسفند وقت مصاحبه محبت کرده بودین که به علت کسالت نتونستم خدمت برسم میشه راهنماییم کنید؟

  11. لیلا حسین زاده

    سلام من کارمند دیجی کالا هستم خواهشم میکنم جواب بدید من یک هفته مرخصی بدون حقوق گرفتم وقتی برگشتم کارت ورود به کارم را غیر فعال کردند و سرپرستم گفت شما اطلاع ندادی ولی دروغ میگن مشکل من کی باید حل کنه این کار درست نیست پدرم هم تماس گرفته بود اطلاع داده بود

  12. احمدکریمی

    سلام من فرم پرکردم درسایتتون میخواستم بدونم جوابش کی میاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه