آموزش نحوه انتخاب شیوه‌های جدید ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا

۳۰ مرداد ۱۴۰۲

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین ایران همیشه سعی داشته تجربه‌ای بی‌نظیر از فروش اینترنتی را به کاربرانش منتقل کند. اگر از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا خرید کرده‌ باشید حتما سوال‌هایی ذهن شما را مشغول کرده‌اند. سوال‌هایی اعم از اینکه چرا بعضی از محصولات و بسته‌های دیجی‌کالا در مدت زمان کمتری ارسال می‌شوند و چرا برخی دیگر در زمان طولانی‌تری به دست مشتری می‌رسند؟
حتی ممکن است این سوال برای‌تان به وجود بیاید که زمان ارسال کالایی که دیجی‌کالا آن را می‌فروشد چه تفاوتی با کالایی که فروشنده دیگری آن را در دیجی‌کالا عرضه می‌کند، دارد؟ اگر مجموع سفارش‌های ما از کالاهایی تشکیل شده باشند که فروشنده‌های متفاوتی دارند، چقدر طول می‌کشد که آن‌ها به دست‌ مشتری برسد؟ آیا همه این سفارش‌ها با هم ارسال می‌شوند؟ این سوال در زمان خرید لوازم سنگین وزن مثل لباسشویی، یخچال و فریزر و کالاهای دیگر هم به وجود می‌آید.
برای اینکه به سوالات شما پاسخ داده باشیم و شما هم خرید لذت‌‌بخش‌تری را تجربه کرده باشید، پیشنهاد می‌کنیم ویدیویی که آماده کرده‌ایم را تماشا کنید. در این ویدیو با روند خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا آشنا خواهید شد.

شیوه‌های ارسال دیجی‌کالا را ببینید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴۸ دیدگاه
  1. Avatar پریا

    کامل نبود اصلا

  2. Avatar رها رضانیا

    سلام وقت بخیر من فروشنده در دیجی کالا هستم در ارتباط با یکسری از سوالات عزیزان در مورد اصل بودن کالا (اصالت کالا) باید عرض کنم که زمانی که یک فروشنده کالای خودش رو در پنل دیجی کالا فعال میکنه نیاز به ارائه یکسری اطلاعات هست و از اونجا که دیجی کالا نسبت به اصل کالا بسیار دقیق هست هر گونه کپی و تقلبی بودن کالا جریمه سنگین برای فروشنده داره و بجز جریمه هم اون پنل غیر فعال میشه. برای درج کالا در دیجی کالا قوانین سختی هست و خیلی از کالاها جزء کالای ممنوعه هستن و به هیچ عنوان قابل فروش نیستن پس قطعا کالای که شما میتونید خرید کنید تمام فیلترهای استاندارد رو رد میکنه تا به تایید کارشناسان دیجی برسن.
    نا گفته نماند که ممکنه کالایی خرید کنید که ممکنه توقع شما از اون کالا نباشه و شما مشابه اون کالا رو خرید کرده باشین که حتما موقع انتخاب کالا به متن تعریفی کالا باید دقت کنید که (طرح) یا (اصل) درج شده یا خیر.

    1. Avatar یزدانی

      فرمایشات شما کاملا صحیح است اما زیاد پیش میاد که شما کالای اصل و با مشخصات درج شده خرید میکنید اما فروشنده کالای دیگه ای با مشخصات مشابه اما فیک ارسال میکنه.
      و در این موارد دیگه دیجی کالا نظارتی بر کالای ارسال شده نداره و باید خریدار قبل تحویل چک کنه و خوب شرایط مرجوعی هم راحت نیست همیشه

  3. Avatar reza

    در این وضعیت اگه بسته ای سفارش بدیم چه زمانی به دست ما میرسد

  4. Avatar ممنون از پاسعلی

    سلام ببخشین رو جعبه چه اطلاعاتی درج میشه مشخصات کالا هم درج میشه؟

  5. Avatar علی

    سلام. خسته نباشی میگم به تمام کارکنان دیجی کالا. میخواستم بگم که در آگهی نوشته اید ارسال از ۲ روز کاری آینده ولی من چهار روز صبر کردم،هنوز نوشته ارسال از دو روز کاری آینده. آیا روز کاری منظور کدام روز هاست. لطفا جواب دهید ????

  6. Avatar ilia

    ایا دیجی کالا وسیله را دم در خانه تحویل میدهد؟

    1. Avatar پریا

      معلومه

    2. Avatar بهرام

      بله

  7. Avatar محمد

    سلام ببخشید یه سوال داشتم
    من از دیجی کالا سفارش دادم اطلاعاتم همه چی کامله طرف اومده میگه کد ملی بده
    منم دادم ایا مشکلی پیش میاد
    من دیجی پی رو شارژ کردم بعد از اعتبار اون خریدم

  8. Avatar علی

    برای انتخاب بازه زمانی تحویل فقط ساعت ۹ تا ۲۱ موجود بود میخوام بدونم نمیشه ساعت رو دقیقتر انتخاب کرد مثلا ۱۳ تا ۱۵

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه