چطور دقت گام‌شمار مچ‌بند هوشمند را بالا ببریم ( فرمول قسمت ۳۱)

۱۹ بهمن ۱۳۹۸

خیلی مواقع مچ‌بندها و ساعت‌های هوشمند تعداد قدم‌های ما را دقیق محاسبه نمی‌کنند و ما را به اشتباه می‌اندازند. در این قسمت از برنامه فرمول، ۳ روش برای افزایش دقت گام شمار مچ‌بند و ساعت هوشمند معرفی می‌کنیم.

حتما وقتی ساعت هوشمندتان به شما اعلام می‌کند که امروز به تعداد قدم‌های مورد نظرتان در روز رسیده‌اید خیلی خوشحال می‌شوید اما از کجا باید مطمئن باشید که واقعا در طول روز این میزان راه رفته‌اید؟

قدم اول: اگه راست دست‌ هستید مچ‌بندتان را روی دست چپ ببندید و اگه چپ دست هستید روی دست راست. دستی که با آن بیشتر کار می‌کنید، بیشتر حرکت می‌کند و در نتیجه امکان خطای دستگاه بیشتر می‌شود.

قدم دوم: مطمئن شوید گجت هوشمندتان همیشه خوب و محکم روی مچ دست‌تان بسته شده است. کسانی که عادت دارند مچ‌بند و ساعت خود را شل روی مچ‌دست‌شان ببندند، معمولا تعداد قدم‌هایشان اشتباه محاسبه می‌شود.

قدم سوم: گاهی وقتی که در حال قدم زدن یا دویدن نیستیم، مچ‌بند به اشتباه برای ما قدم ثبت می‌کند. مثلا هنگام رانندگی یا انجام دادن کارهایی که باعث می‌شود دست ما شبیه به زمانی که راه می‌رویم، تکان بخورد. اگر این امکان در گجت شما وجود دارد، قدم‌های شمرده شده را قبل و بعد از شروع حرکت Log کنید.

علاوه بر این می‌توانید دفترچه‌ی راهنمای ساعت یا مچ‌بند خود را خوب مظالعه کنید تا مطمئن شوید که به درستی گجت خود را تنظیم کرده‌اید و از آن صحیح استفاده می‌کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه