همه آن‌چه باید پیش از بازی افتتاحیه بدانید

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

بالاخره انتظارات به پایان رسید و بیست و یکمین ورژن از جام جهانی تا چند ساعت دیگر آغاز می‌شود. طبق اعلام کمیته‌ی برگزاری، قرار است نیم ساعت قبل از شروع مسابقه ستاره‌هایی همچون ویل اسمیت و رابی ویلیامز ترانه‌های ویژه‌ای که برای جام جهانی ۲۰۱۸ ساخته‌اند را اجرا کنند. همچنین کنسرت بزرگی همزمان با این برنامه در میدان سرخ کرملین برای تماشاگرانی که خارج از ورزشگاه لوژنیکی حضور دارند برگزار گردد.
البته به احتمال خیلی زیاد شور و هیجان ما بلافاصله بعد از اتمام مراسم باشکوه افتتاحیه فروکش خواهد کرد. چرا که بدترین قرعه برای ترکیب دو تیمی که قرار است بازی اول رو برگزار کنند رخ داده است. عربستان و روسیه هرچقدر در اعمال سیاست‌های منطقه‌ای موفق هستند، در زمین فوتبال حرفی برای گفتن ندارند و اینکه این دو به ترتیب در جایگاه ۶۷ و ۷۰ رده بندی فیفا قرار دارند نشان‌دهنده‌ی اوج فاجعه‌ایست که حداقل روی کاغذ از کیفیت این بازی انتظار داریم.
در این برنامه برهان و سیامک از نتایج فاجعه بار دو تیم در دیدارهای تدارکاتی قبل از شروع جام می گویند، شرایط دو مربی را که هرکدام تحت شرایط خاصی هدایت تیمشان را به عهده گرفتند بررسی می کنند، بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار احتمالی دو تیم رو معرفی می کنند و برای جذابیت بخشیدن حداقلی به این مسابقه، سعی می کنند نکات آماری جالبی را ارائه کنند.
در بخش دوم هم که قرار است روال عادی برنامه های پیش بازی جام جهانی ما باشد، ترکیب احتمالی دو تیم و سیستمی که قرار است در میدان پیاده کنند را به شکل گرافیکی مورد بحث و تحلیل قرار می دهند.

جام جهانی 2018 در دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه