بازی سرنوشت آرژانتین و ویدیوی بیرانوند

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

ویدیوکست جدید جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دیجی‌کالا مگ می‌توانست حال و هوای غمگینی بخاطر صعود نکردن ایران به مرحله بعد داشته باشد ولی بچه‌های تیم ملی چنان قهرمانانه و جذاب بازی کردند و اقتدارشان را جلوی بزرگترین تیم‌های جهان نشان دادند که انرژی‌مان برای ادامه جام جهانی بیشتر شد. حالا می‌دانیم که می‌توانیم. قدرتش را داریم و از همین حالا در تدارک جام ملت‌های آسیا هستیم.

ایران درخشان بازی کرد اما نتیجه به نفع ما نبود با این حال بهترین امتیاز را در طول چند دوره حضورمان در جام جهانی کسب کردیم و خوشبختانه بنظر می‌رسد که قرارداد کارلوس کی‌روش حداقل تا پایان جام ملت‌های آسیا تمدید شده است.

مصر و عربستان دیدار تشریفاتی برگزار کردند که اولین گل این بازی توسط محمد صلاح از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید اما بنظر می‌رسید که صلاح برای این بازی چندان اهمیتی هم قائل نیست و در ادامه بازی عربستان با دو گل توانست مصر را شکست بدهد.

بازی اروگوئه و روسیه با گل به خودی چریشف و دو گل دیگر از اروگوئه به پایان رسید. در این دیدار کاوانی هم پایش به گلزنی باز شد.

بازی‌های امروز اما انقدر مهم هستند که روی پیش‌بازی‌ها تمرکز بیشتری داریم. یک دیدار سرنوشت‌ساز میان آرژانتین و نیجریه برگزار می‌شود که آرژانتین حتما باید برنده این دیدار شود. لیونل مسی در چند بازی اخیر عملکرد چندان خوبی نداشته است اما هم‌تیمی‌ها و مطبوعات و مردم آرژانتین یک‌صدا از او حمایت کرده‌اند و شاید مسی بالاخره یک بازی پر گل را پشت سر بگذارد. احمد موسا بازیکن نیجریه‌ای هم گفته که در ششمین بازی نیجریه و آرژانتین تصمیم دارد تمام توانش را بگذارد و گل بزند.

از همین گروه بازی ایسلند و کرواسی هم اهمیت زیادی دارد. ایسلند برای صعود باید حتما بازی را ببرد.

در گروه بعدی فرانسه و دانمارک به مصاف هم می‌روند و اگر فرانسه، دانمارک را با اختلاف ببرد و استرالیا بتواند پرو را شکست بدهد، ممکن است استرالیا صعود کند.

در بخش حواشی کسپر اشمایکل را داریم که از سوالات خبرنگاران درباره پدرش به تنگ آمده است.

طرفداران ژاپن و سنگال با هم شادی می‌کنند و شاهد پاس‌کاری حیرت‌انگیز استرالیایی‌ها در تمرینات خواهید بود.

بخش دراماتیک حواشی گریه‌ شدید پورعلی گنجی در آغوش پپه بعد از پایان بازی ایران و پرتغال است و بخش بامزه‌اش پشت صحنه ویدیویی از بیرانوند که اسم کوچک رونالدو را صدا می‌زند و در شبکه‌های اجتماعی ترند هم شد.

جام جهانی 2018 در دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. پژمان

    در ادامه بازی مصر با دو گل توانست عربستان را شکست بدهد؟؟؟ مطمئنید اشتباه ننوشتید؟؟

    1. صوفیا نصرالهی صوفیا نصرالهی

      تصحیح شد.ممنون.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه