یک دِوِلوپر خوب هستید؟ به دیجی‌کالا بیایید تا کمی با هم گپ بزنیم!

۳ اسفند ۱۴۰۰

بچه‌های تیم تکنولوژی دیجی‌کالا تا به حال کارهای خارق‌العاده‌ای انجام داده‌اند. برای مثال آن‌ها بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیک خاورمیانه را ساخته‌اند و پروژه‌ی سوپرنوا که تحولی عظیم در پلتفرم دیجی‌کالا است را با موفقیت انجام داده‌اند.

تیم تکنولوژی گروه دیجی‌کالا، توسعه دهنده‌ی پلتفرم همه‌ی محصولات، از دیجی‌کالا گرفته تا دیجی‌استایل، دیجی‌پِی، دیجی‌کالا فِرِش و فیدیبو است. گروهی منتخب از باهوش‌ترین دِوِلوپرهایی که تا به حال توانسته‌ایم در دیجی‌کالا گرد هم آوریم.

«لوکاش لاتو» (Lukasz Lato) رهبر این تیم، یک دِوِلوپر برجسته‌ است که تا به حال در بیش از ۲۰ کشور جهان کار کرده و خیلی خوب می‌داند چگونه از یک تیم خوب، نتیجه‌ای فوق‌العاده بگیرد.

با توجه به پیچیده شدن پلتفرم و استفاده از تکنولوژی‌های مدرن مثل هوش مصنوعی و بیگ دیتا، می‌خواهیم به معنای واقعی به دنبال دِوِلوپرهای نخبه بگردیم.

دِوِلوپرهای خوب کسانی هستند که عشق و هوش برنامه‌نویسی را به صورت توامان و در حد اعلا دارند و می‌توانند با یک ایده، تحولی بزرگ ایجاد کنند و کمک کنند تیم بتواند به اهداف خیلی بزرگ و به نظر دست‌نیافتنی، برسد.

پس اگر فکر می‌کنید یکی از این دِوِلوپرها هستید، با ما تماس بگیرید. قرار می‌گذاریم و کمی گپ می‌زنیم. شاید شما یکی از اعضای تیم تکنولوژی دیجی‌کالا بشوید.

به ما ایمیل بزنید:

er@digikala.com

l.lato@digikala.com

دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar علی

    دوستان این که هوش مصنوعی نیست که شما یک کالارو میبینید بعد هی بهتون میگن این یه افزونس مثل گوگل که یک بار میزنی دیجی کالا دفعه بعد دو کلمرو بزنی کاملش میاد این ذخیره مرور شما در وب سایته که همه جا هست هوش مصنوعی یهنی سیری یا امازون که میپرسی فلان چیز چیه یا تو امازون موجوده هوش مصنوعی جوابتونو میده

    1. Avatar محمد

      ولی این یادگیری ماشین هست که یک کالایی که چند بار در طول هفته ویسیت میزنید قیمتشو بالا پایین میکنه(فقط برای شخص شما نه برای همه) که معمولا اول میاره پایین و بعد که بیشتر ویزیت زدید قیمتشو بیبره بالاتر و دیگه پایین نمیاره

  2. Avatar هومان هرمزدی

    توضیحاتتون در مورد دِوِلوپرهای خوب خیلی روی ذهنم پیاده روی میکنه. حدود ۱۰ سالی هست که وارد دنیای وردپرس و به طبع اون برنامه نویسی php شدم. از ثانیه اول که وارد این دنیا شدم میخواستم ایده هام رو عملی کنم و کاملا دست تنها بودم اما اکثر آرزوهام نیمه کاره رها شد آخه بیشتر در موردشون ایده پردازی میکردم تا کدنویسی و یه حسی درونم باعث میشد کلی برنامه ریزی کنم برای پیاده سازی پروژه و همین کم کم کار رو برام سخت میکرد کم کم فهمیدم بهش میگن حس کمال گرایی و با جدیدا در product tank های اسنپ تریپ فهمیدم به افرادی که چالش هایی مثل من رو دارند میگن مدیر محصول و بعضا مدیر پروژه. حالا میدونم ایده پروری و حل چالش ها با مدیر محصول هست یا با دِوِلوپر؟ و اگر بخوام بیشتر به فکر حل چالش ها و برنامه ریزی و بهینه سازی امور باشم تا کدنویسی، چجوری باید ادامه مسیر خودم رو طی کنم و چجوری باید از دنیای برنامه نویسی وارد این بخش بشم؟ آیا میشه در این زمینه هم با تیم دیجی کالا یک مشورتی داشته باشم؟

  3. Avatar deli

    دولوپر باهوش کد میزنه و استخدام میشه اما دولوپر شجاع کدش رو برای تجارت آینده خودش میزنه
    دنبال دولوپر باهوش باشید دنبال دولوپر شجاع نباشید

  4. Avatar هادي

    زحمات دیجی کالا قابل تقدیر است،خیلی دوست دارم بدون وقتی صحبت از هوش مصنوعی میشه کجا دیجی کالا از هوش مصنوعی استفاده شده است.

    1. Avatar صادق

      وقتی بهتون کالایی پیشنهاد میشه یا تخفیفی مختص خودتون دریافت میکنید

      1. Avatar king mercury

        پیشنهاد کالا یا تخفیف هیچ ربطی به هوش مصنوعی نداره و دیجی کالا هم از هوش مصنوعی استفاده نمیکنه. در پلت فرم جدید سوپرنوا هم همونطور که خودشون گفتن از تجربه کاربری دارن استفاده میکنن که با استفاده از جمع آوری داده و آنالیز داده ها کار میکنه که در این حالت کشف قوانین به عهده داده کاوی هست. که این روش رو سال ۲۰۰۲ آمازون استفاده کرد و الان در اکثر قالبهای فروشگاهی هم وجود داره و پروژه های اپن سورس رایگان بسیاری هم در این زمینه هست…

  5. Avatar حمیردضا

    من رزومه فارسی فرستادم بعد ویدئو رو دیدم لوکاش صحبت میکرد، روزمه ها رو چه کسی برسی میکنه؟ خود لوکاش؟ بهتره رزومه رو انگلیسی بفرستیم؟

  6. Avatar مهرشاد فراج

    لطفاً,اگه میشه ویدیو شو اینجا بزارین یا تو اینستاگرام لایو باشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه