«والت دیزنی» چقدر بزرگ است؟

۳ شهریور ۱۳۹۸

وقتی نام «والت دیزنی» را می‌شنوید چه چیزی به ذهن شما می‌آید؟ کارتون‌های قدیمی و شاهکارهای عصر مدرن، پارک دیزنی، شرکتی چند ملیتی یا مردی به اسم والت دیزنی که بنیان‌گذار این اتفاقات بزرگ بود؟ همه این‌ها درست است. ولی داستان والت دیزنی که امروز همه ما آن را می‌شناسیم چیست؟ در این ویدیو خواهید دید.

شرکت والت دیزنی (The Walt Disney Company) شرکت رسانه‌های گروهی آمریکایی است، که به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های رسانه‌ای و سرگرمی جهان شناخته می‌شود. این شرکت در ۱۶ اکتبر ۱۹۲۳ توسط والت دیزنی و با مشارکت برادرش روی اولیور دیزنی، در قالب یک استودیو کوچک انیمیشن‌سازی تاسیس شد. شرکت والت دیزنی به‌ سرعت توسعه پیدا کرد و به یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای هالیوود تبدیل شد.

این شرکت امروزه مالک ۱۴ شهر بازی، شمار زیادی شبکه تلویزیونی از جمله ای‌بی‌سی، شبکه دیزنی، ای‌اس‌پی‌ان و ای‌بی‌سی خانوادگی hsj. همچنین در حال حاضر شرکت‌های تابعه و زیرمجموعه والت دیزنی پیکچرز، پیکسار، مارول اینترتینمنت، لوکاس فیلم و هیولو هستند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar حسین

    من تشکر میکنم از این دوست عزیزمون (هشیار) که این مسایل رو بیان کردند ، واقعا باعث روشن شدن مباحثی برام شد ، دوستان شما هم برید و درباره صحبت هاش تحقیق کنید راست میگه …………….

  2. Avatar هشیار

    باسلام ، خوبه در کنار این زاویه نگاه به این هم توجه کنیم که شرکت دیزنی تمام سعی خود را در جهت ترویج فراماسونروی(شطان پرستی) مسایل جنسی به خصوص تمیل دادن مردم به هم جنس گرایی توجه کرد و نباید گذاشت کودکانمان با دیدن این انیمیشن های این شرکت به سوی اهداف و افکار پلید و شیطانی آنان بروند و در آنان اثر گذارد شما میتوانید با جست جوی ساده صحبت های من به صحت آنان پی ببرید و مطمن شوید که چیزی جز راست نمیگویم و دوست ندارم غرق در این شرکت شوید و هدف همجنس بازی و رواج آن است(بطوریکه در شهر دیزی که خود ساخته برای همجنس بازان مراسم برگزار می کند.

    1. Avatar امیر

      فقط ببند!

    2. Avatar ناشناس

      الان با این دوره حتی اگربچه ها اینا رو نبینن بازم توی فضای مجازی خیلی واضح تر در این رابطه توضیح دادن

  3. Avatar طارق

    فوق العاده بود ب این کار تون ادامه بدید بهترین ها را براتون ارزو میکنم

  4. Avatar انیماتور

    چجوری میشه این فیلم رو دانلود کرد؟

  5. Avatar سید امیر حسنی

    ادم با دیدن این فیلم مو به تنش سیخ میشه و پی میبره که دیزنی چه فرد برگی بوده چقدر شکست خورده تا به اینجا رسیده ادم باید از این فرد درس بگیره که وقتی شکست میخوری خودتو نباز

  6. Avatar ایدن پرینس

    نوکیا لطفا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه