رینگ اسپرت؛ نبرد خودروسازان در ژنو

۱ مهر ۱۳۹۸

به آخرین قسمت از مستند رینگ اسپرت رسیدیم. در قسمت دوازدهم و پایانی از این مستند ماشین به نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ می‌پردازد.

نمایشگاه خودرو ژنو یکی از هیجان‌انگیزترین رویدادهای خودرویی جهان است و به عنوان ۵ نمایشگاه بزرگ خودرو دنیا به حساب می‌آید. این نمایشگاه هم‌چنین از قدیمی‌ترین رویدادهای خودرویی شمرده می‌شود؛ چراکه پیشینه‌ی نمایشگاه خودرو ژنو به سال ۱۹۰۵ میلادی برمی‌گردد. زمانی که اولین خودروهای بنزینی به‌یادماندنی در تاریخ خودروسازی در این رویداد حاضر شدند. البته درنظر داشته باشید که تمام نمایشگاه‌های خودرو دنیا بنا به دلایلی مثل جنگ جهانی اول و دوم برای مدتی برگزار نمی‌شدند؛ برای همین است که پس از گذشت ۱۱۳ سال از استارت برپایی رویداد ژنو، امسال ۸۸مین سالگرد نمایشگاه ژنو است.

بعد از گذشت ۱۱۳ سال از تولد این رویداد، ژنو هنوز میزبان یکی از نمایشگاه‌های مطرح دنیاست تا از سراسر دنیا، علاقمندان زیادی را به سمت خود جلب کند. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا آخرین قسمت مستند ماشین رینگ اسپرت را به این رویداد هیجان‌انگیز و جذاب بپردازیم؛ نمایشگاهی که در آن از جدیدترین دستاوردهای خودروسازهای بزرگ دنیا رونمایی می‌شود.در این قسمت می‌خواهیم به استقبال جدیدترین دستاوردها و ساخته‌های شرکت‌هایی مثل مرسدس‌بنز، ب‌ام‌و، پورشه، میتسوبیشی و پژو برویم تا بدانیم که این خودروسازهای بزرگ می‌خواهند با چه محصولاتی در سال‌های پیش‌رو بدرخشند. با قسمت پایانی مستند رینگ اسپرت همراه ما باشید تا برای دقایقی، در جریان جدیدترین و مهیج‌ترین اتومبیل‌های اسپرت و سوپراسپرت ساخته شده برای سال‌های آینده قرار بگیرید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar مرتضی سودانی

    سلام چرا دیگه این مستند رو ادامه نمیدید؟
    ما یعنی من دوستان منتظر یه خبر و یه تست رانندگی دیگه هستیم
    با تشکر از زحمات شما.

  2. Avatar کیوان قنادپور

    به نظرم رینگ اسپرت پتانسیل خوبی واسه ادامه داره حتی میشه فصل جدید و با دید جدیدی شروع کرد

  3. Avatar احسان

    این قسمت آخر بود یعنی کلا دیگه رینگ اسپرت کلیپ نمیسازه؟! ما بدجوری وابسته رینگ اسپورت شدیم خیلی هم روش حساب باز کردیم و دنبال کننده نقد و بررسیاش هستیم که خودروی مورد نظرمون واسه خرید رو پیدا کنیم! لطفا ادامه بدین و هر اتومبیلی که داخل ایران هست رو بررسی کنید،سپاس

  4. Avatar وحید

    خیلی عالی بود واااااقعا دست مریزاد. یه گزارش کامل در یک قسمت که به نسبت دیگر قسمت ها بلند بود. واقعا لذت بردم انگار خودم اونجا بودم. ممنونم از مصاحبه های خوبتون. یه کار کاملا حرفه ای. چنین گزارش از نمایشگاه ژنو رو در هیچ یک از رسانه های فارسی زبان داخلی و خارجی ندیدم. ممنون که به مخاطب احترام می ذارین و برای ارتقا سطح آگاهی مردم تلاش می کنین. خیلی خوشحالم که یک گزارشگر ایرانی با مسئولان درجه اول خودرو در دنیا گفت و گو می کنه، باعث افتخاره.

  5. Avatar علیرضا خردمند

    عالی بود…عالی

    خسته نباشی دلاور…خدا قوت پهلوون…

    عید همه هم مبارک باشه.
    واقعا دیجیکالامگ خیلی حرفه ای شده.
    چندبار اینو دیدم…
    کوروش منصوری و بوگاتی و مرسدس-آ ام گ جی تی فور خیلی خوب بودن…
    همه چیزش خوب بود…
    میگم دیجیکالا که این قدر حرفه ای شده کم کم به فکر تاسیس یک خط هوایی هم باشه…
    دیجیتال ایرلاین…اینطوری دیگه خیال مردم راحته که با هواپیمای اصل ارباس و بمباردیر سفر می کنند…

    1. Avatar امین آزاد

      خیلی خوشحالم از این قسمت خوشتون اومده کلی انرژی گرفتم از نظر خوبتون

  6. Avatar سباستین

    آقاااااااااا

    مگه داریم انقدر خفن و به روز؟ دیجی ترکوندی عالی بود، کف کردم، خفن‌ترینی، ته مستند خودرویی‌های ایرانی… حیف که قسمت آخر بود، حیف

    رینگ اسپرت دو سر و گردن از بقیه مستندای ماشین ایرانی بالاتر بود. کاش فصل دومی هم داشته باشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه