چطور سفارش‌های دیجی‌کالا را از طریق اپلیکیشن لغو کنیم؟ (فرمول قسمت ۶۷)

۴ اسفند ۱۴۰۰

در نسخه جدید اپلیکیشن دیجی‌کالا، مدیریت کردن سفارش‌ها از همیشه ساده‌تر شده است، از جمله اینکه به‌راحتی می‌توانید سفارشی که ثبت کردید را لغو و مبلغ پرداختی خود را دریافت کنید، بدون هرگونه نیاز به تماس تلفنی.

برای این کار مطمئن بشید که آخرین نسخه از اپلیکیشن را نصب کردید و از گوشه پایین سمت چپ صفحه به بخش «دیجی کالای من» وارد شوید. حالا سفارش مورد نظر خود را باز کنید و نموداری که نشان می‌دهد سفارش شما در چه مرحله‌ای قرار دارد را وسط صفحه پیدا کنید. اگر هنوز سفارش به مرحله «دریافت در مرکز توزیع» نرسیده باشد، در گوشه‌ی بالا سمت چپ این نمودار یک علامت سه نقطه می‌بینید. با انتخاب این منو گزینه «لغو سفارش» در اختیار شما قرار می‌گیرد. ضمنا توجه داشته باشید که برای پس گرفتن مبلغ پرداختی لازم است شماره کارت بانکی خود را در پروفایل دیجی‌کالا وارد کرده باشید.

دیدگاه شما

۸۱ دیدگاه
  1. علیرضا

    دوستان عزیز توجه کنید حتما ابتدا شماره کارت خودتون رو داخل حساب کاربری دیجی کالا اضافه کنید وگرنه پول به کیف دیجی پی افاضه میشه بنابر این قبل از لغو سفارش شماره شبا کارت خودتون حتما داخل حساب کاربری اضافه کنید بعد از اینکه لغو کردید مبلغ مورد نظر ۴۸ تا ۷۲ ساعت پرداخت میشه معمولا زودتر بنابر این سریع لغو سفارش نزنید بعد بگید پول واریز نشده

  2. گنجي

    سلام. یک سفارش ثبت کردم. ولی موقع لغو ارسال پیغام میده امکان لغو سفارش نیست. در حالیکه هموز در مرحله آماده سازی هست.
    از سفارش منصرف شدم و می خوام لغو یشه.

  3. دانیال

    برای من نداره اون گزینه رو برای لغو کردن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه