مصاحبه با یک عکاس طبیعت

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

مشکلات زیست­ محیطی در برهه کنونی به قدری جدی است که بدون دانش و علم کافی آن هم در شاخه­های مختلف نمی­توان راه­حلی برایشان متصور شد. عکس بهترین ابزاری است که ارتباط میان جوامع جانوری و حتی گیاهی را با انسان نشان می­دهد. اما  یک عکاس طبیعت و حیات­وحش بسته به رسالتی که دنبال می­کند، بر ذهنیت بیننده‌اش تاثیر می‌گذارد.

حامد تیزرویان متولد ۱۳۷۰ و یکی از فعالان عرصه محیط ­زیست است که این روزها با عکس‌های خوش آب و رنگش از طبیعت ایران، مخاطبان بسیاری را هم جذب کرده است. پرسشی که شاید در ذهن اغلب مخاطبان آثار تیزرویان شکل می­گیرد، این است که آیا این عکس‌ها به راستی در ایران ثبت شده‌اند؟

در این گفتگوی کوتاه با حامد تیزرویان درباره تجارب‌اش در عکاسی طبیعت صحبت خواهیم کرد. پس شما هم در این ویدیوکست با ما همراه باشید تا کمی بیش‌تر درباره تعهدات یک عکاس حیات­وحش و ضرورت حفاظت از محیط ­زیست کسب اطلاع کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. نازنین

    درود بر شما خانم حیدری . براتون آرزوی موفقیت روزافزون دارم، فعالیتهای شما درخصوص طبیعت و حیات وحش کشورمون ستودنیست. لطفأ از عکاس حیات وحش آقای محمد رضا شهاب هم مصاحبه ای تهیه کنید تا بیشتر با ایشون و کارهای زیباشون آشنا بشیم،ممنونم

  2. نازنین

    عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما خانم حیدری. برنامه های محیط زیست شما فوق العادست،خسته نباشید و آرزوی بهترینها برای شما. لطفأ از آقای محمد رضا شهاب ،عکاس خوب حیات وحش ،دعوت کنید،ایشون عکسهای فوق العاده زیبایی از حیات وحش کشورمون گرفتن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه