۳ باور نادرست در مورد نگهداری باتری گوشی (فرمول قسمت ۲۶)

۱۵ اسفند ۱۴۰۱

در مورد مراقبت از باتری گوشی موبایل آنقدر اطلاعات ضد و نقیض به گوش می‌رسد که خیلی اوقات گیج می‌شویم و نمی‌دانیم کدام کار درست است یا حتی نحوه صحیح شارژ گوشی چگونه است؟ بعضی‌ها اعتقاد دارند باید صبر کنیم شارژ باتری تا جای ممکن خالی شود بعد آن را به شارژ بزنیم و بعضی دیگر اعتقاد دارند این کار مضر است. یا برخی دیگر که می‌گویند اگر گوشی شب تا صبح به شارژ باشد صدمه می‌بیند. حتی شاید شما جزو آن دسته باشید که برای مدیریت مصرف شارژ همیشه با گوشی درگیر هستید و قابلیت‌هایی مثل «جی‌پی‌اس» یا بلوتوث را به شکل دستی خاموش و روشن می‌کنید.

با این قسمت از برنامه‌ی فرمول همراه شوید تا ۳ مورد از باورهای نادرست را در مورد نگهداری باتری گوشی بررسی کنیم و ببینیم چگونه می‌توان عمر مفید باتری گوشی را افزایش داد.

بیشتر بخوانید:
۵ نکته مهم برای افزایش عمر باتری گوشی

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سامان

    سلام. مطالب تون خوب بود ولی بر حسب تجربه ایی که بنده داشتم تا به امروز و در مورد نگهداری صحیح از باتری گوشی، اینه که بنده در مورد باتری گوشی خودم که با برند سامسونگ و لیتیوم یونی هستش. سعی میکنم باتری تموم شه و گوشی خاموش شه و بعدش شارژش کنم که نتیجه این کار هم این شده که اگر بدون وب گردی و بازی و اینا بخوام استفاده کنم تا یک هفته باتری گوشیم جوابگو هستش و با لحاظ اون دوتا مورد تا سه روز میتونه ساپورت کنه .
    این روال و من در مورد گوشی های بی سیم محل کار و خونه هم سعی میکنم رعایت کنم که واقعا در مورد اونا هم عمر باتری زیاد میشه البته باتری های گوشی های هوشمند و گوشی های بی سیم متفاوت اند ولی ….مثل اینه که باتری ها هوشمندن و برنامه پذیرن… و قانون پذیرن…یک روال همیشکی رو می پذیرن تا اینکه شلخته باشن.

  2. Avatar ویکی دمی

    وای ممنون من خودم همیشه این مورد هارو مشکل داشتم و اتفاقاً خیلی از آشناها ام این موردها رو به اشتباه گفته بودن بهم!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه