سامورایی‌های ژاپنی، سنگالی‌های پرمدعا و سوپراستار لهستان

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

در قسمت جدید ویدیوکست‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بازی‌هایی را که در روز پنجم مسابقات برگزار شد، بررسی خواهیم کرد. جایی که سوئد با یک بازی منطقی و حرفه‌ای توانست سه امتیاز حساس مقابل کره‌ای‌ها بگیرد و در کنار مکزیک به صدر جدول گروه صعود کند.

در گروه بعدی نیز بلژیک برای رقیبان خود شاخ و شانه کشید و به راحتی و با ۳ گل اولین بازی تاریخ فوتبال پاناما در جام های جهانی را تبدیل به شکستی سنگین اما آبرومندانه کرد. درخشش روملو لوکاکو در این بازی با زدن دو گل قابل توجه بود. بلژیکی‌ها جزو تیم‌ها مقتدر جام جهانی ظاهر شدند.

انگلستان هم در یک بازی نفسگیر توانست در لحظات پایانی تونس را شکست دهد و برای صعود به عنوان تیم اول از این گروه امیدوار بماند.

در بخش دوم این برنامه نگاهی خواهیم داشت به بازی‌های گروه پایانی، جایی که کلمبیا با خامس رودریگز و فالکائو دو فوق ستاره ی خود مقابل ژاپن قرار خواهد گرفت. این دو در برزیل ۲۰۱۴ هم با یکدیگر روبه‌رو شدند که نتیجه کار ۴-۱ به سود زردپوشان آمریکای جنوبی بود. ژاپنی‌ها امیدوارند حالا که از هم‌گروه شدن با غول‌های اروپایی و برزیل گریخته‌اند بتوانند به دور دوم مسابقات صعود کنند.

اما قطعا این کار ساده نخواهد بود چرا که در دیگر بازی این گروه لهستان به مصاف سنگال خواهد رفت. لهستانی که سوپراستاری به نام لواندوفسکی را در نوک خط حمله خود دارد و سنگال، قوی‌ترین تیم آفریقایی حاضر در جام که سادیو مانه وینگر سرعتی و گلزن لیورپول آنها را همراهی می‌کند.

بر روی کاغذ لهستان و کلمبیا که از سید یک و دو قرعه کشی در این گروه قرار گرفتند شانس‌های صعود به مرحله ی بعدی هستند. اما قطعا سامورایی‌های ژاپنی و شیرهای صحرا که لقب سنگالی‌های پر ادعاست قرار نیست راه صعود را برای آنها هموار سازند.

علاوه بر این‌ها در این ویدیوکست منتخب نظرات شما درباره اینکه اسپانیا برای ایران رقیب قدرتری است یا پرتغال خوانده شده و با اکثریت آرا تصویب شده که بازی ایران مقابل اسپانیا روز چهارشنبه به مراتب سخت‌تر از پرتغال است که فقط رونالدو را دارد.

جام جهانی 2018 در دیجی کالا مگ

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه