امیر حاج رضایی از شانس‌های ایران می‌گوید

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

ویدیوکست ویژه جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ درباره حضور ایران در جام جهانی است با حضور کارشناس و مفسر فوتبال امیر حاج رضایی که سال‌هاست در تلویزیون و مطبوعات تحلیل فوتبال می‌کند. با امیر حاج رضایی از شرایط تیم ملی ایران در جام جهانی و شیوه صعودش حرف زدیم. این اولین بار است که تیم ایران بدون دردسر و استرس‌های تا لحظه آخر صعود می‌کند. امیر حاج رضایی البته معتقد است که بازی فوتبال همیشه سختی‌های خودش را دارد و هر چند سهمیه‌ها اضافه شده‌اند اما صعود تیم ایران قطعا مدیون تلاش سرمربی و بازیکنان است.

شیوه بازی کی‌روش با چهار دفاع تحلیل شد. حاج رضایی معتقد است که شیوه دفاعی هم نوعی از بازی فوتبال است که خیلی اوقات به گرفتن نتیجه کمک زیادی می‌کند و اینکه آن را «ضد فوتبال» می‌خوانند درست نیست. شیوه‌ای است که در جام جهانی قبلی باعث شد از آرژانتین باسابقه که ستاره‌ای مثل مسی را در اختیار داشت تنها یک گل بخوریم اما وقتی همین شیوه را جلوی بوسنی عوض کردیم از تیم نه چندان قوی بوسنی شکست خوردیم.

اما احتمالا جذاب‌ترین بخش ویدیو برایتان تحلیل و پیش‌بینی بازی‌های ایران در جام جهانی خواهد بود. اگر اصولا چیزی به معنای پیش‌بینی در فوتبال وجود داشته باشد. امیر حاج رضایی به تفصیل توضیح می‌دهد که چرا بازی با مراکش حساس‌ترین بازی هم برای ایران و هم برای مراکش است و همین باعث می‌شود که هر دو تیم با تمام قوایشان به میدان بیایند چون بازی سرنوشت‌سازی برای صعودشان است. در حالی که تقریبا همه شک ندارند اسپانیا به راحتی از گروه بالا می‌رود همچنان امیدهایی برای صعود ایران هست اما سعی کردیم واقع‌بینانه حرف بزنیم. از این بگوییم که چطور مراکش جزو تیم‌های قدر قاره آفریقاست و بازیکنانش در لیگ‌های برتر اروپایی بازی می‌کنند. چطور تیم‌شان بدون شکست به جام جهانی راه پیدا کرده و چه بازی سخت و پراسترس و پرفشاری مقابل‌شان خواهیم داشت.

با آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران در تمام بازی‌هایش در جام جهانی همراه ما باشید در ویدیوکست مربوط به حضور ایران در جام جهانی روسیه و بازی سرنوشت‌سازی که مقابل مراکش خواهد داشت. بازی که صعود ما به آن وابسته است.

جام جهانی 2018 در دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سید هادی

    انقدر خانم نصراللهی همه جا هست بعید نیست فردا که از دیجی کالا چیزی خریدیم ، خانم نصراللهی بیاد تحویلش بده 🙂

  2. Avatar احمد

    با سلام
    بعد از مدت ها که بنظرم دیجی کالا مگ از اون متن ها و پادکست هایی که بسیار تحلیلی و جذاب بودن تا حد زیادی فاصله گرفته بود و بیشتر به یه مترجم تبدیل شده بود( اینو به عنوان کسی که از روز اول شمارو دنبال میکرده میگم) امروز با اومدن آقای حاج رضایی عزیز،دانا،خوشصحبت و دوست داشتنی و یک گفتگوی درجه یک و عالی به روزای خوبتون برگشتین و امیدوارم ازین دست برنامه ها و متن های تحلیلی روز بروز بیشتر شه.یک رسانه در حد دیجی کالا با این پرسنل جوون و بروز باید همینطوری باشه و انتظاری جز این هم نیست.
    هم دوست خوبمون خیلی خوب بودن و هم خانم محترم بسیار عالی بودن هر چند که نقش اون لیوان رو رو مصاحبه متوجه نشدم چون همیشه دیده بود بعضی مصاحبه شونده ها یه اینجور چیزایی دست میگرن????????.امیدوارم این سطح از گفتگوها و مقالات حفظ بشه.
    با تشکر فراوان از دیجی مگ.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه