آیا موجودات هوشمند فرازمینی وجود دارند؟ (فصل ۲ راه شیری – قسمت ۷)

۱۹ بهمن ۱۳۹۸

داستان این قسمت از راه شیری داستان ما و فرازمینی‌هاست. داستان بشقاب‌پرنده‌ها، آدم فضایی‌ها و موجودات هوشمند فرازمینی. شما جزو کدام دسته از افراد هستید؟ به نظر شما آیا موجودات فضایی وجود دارند؟ آیا تا کنون بشقاب‌پرنده‌های حامل آدم فضایی‌ها در آسمان کره‌ی زمین پرواز کرده‌اند؟ آیا شما هم داستان‌های برخورد نزدیک با موجودات فضایی را شنیده‌اید؟ شاید هم شما از آن دسته از افرادی هستید که هیچ یک از این گذاره‌ها را باور ندارند؟ از هرکدام از این دسته افراد که باشید بحث‌هایی که در این قسمت از برنامه انجام می‌شود برای شما جذاب خواهد بود.

برای دیدن بخش‌های مختلف برنامه و آیتم‌های دیگر این قسمت می‌توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

پاسخ تمامی سوالات مسابقه‌ی این قسمت از راه شیری درون برنامه داده شده است و اگر با دقت به تماشای این قسمت از برنامه بپردازید حتما می‌توانید به تمام سوالات پاسخ درستی بدهید و شانس خود را برای برنده شدن جایزه‌ی یک میلیون تومانی این قسمت امتحان کنید.

برای دیدن تمام قسمت‌های برنامه‌ی راه شیری می‌توانید به صفحه ویژه برنامه راه شیری مراجعه کنید.

اگر از تماشای راه‌ شیری لذت می‌برید، تماشای آن را به دوستان خود نیز پیشنهاد کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۵ دیدگاه
  1. Avatar حسام

    حقیقت خیلی پیچیده تر از این هستش که ۳ مهمان محترم شما با خوردن شیر و خنده به همدیگر در موردش بحث کنن. چرا دوس دارین با عقل به نتیجه برسید در حالی که حقیقت خیلی بالاتر از عقل و علم هستش
    به نظر من از لحاظ اخلاقی این اشخاص شایستگی حظور در برنامه رو نداشتن چه برسه از لحاظ علمی

  2. Avatar حسین اسدی

    موجودات هوشمند در مناطق مختلف نه فقط کیهان بلکه همین راه شیری وجود دارند چون همین راه شیری به اندازه کافی غیر قابل تصور بزرگ است و بر مبنای عظمت و کثرت هستی وجود دارند اما اینکه دیده شده اند اکثرا شبه علمی و توهم توطئه هستند چون کسی نمی داند الان درحال چه کاری هستند اما حتما هستند وگرنه عالم را کوچک گرفتیم ولی از یک چیز مطمئنم آنها هم چون توی همین قوانین فیزیک هستند و نسبی بودن برای انان هم هست انها هم بعضیشان به سطح تکامل هوشمند رسیده باشند پس درک خوب از بد یا ضرر از فایده دارند پس آنها هم مثل ما دعوای چین و امریکای خودشان را دارند و اصلا بحث خیالی نیست چون هرکه بگوید دیده یا ارتباطی بوده بعدا ثابت شده دروغ گفته است ولی هست و من هم قبول دارم هنوز اصلا نیامدند ولی وقتی درنظر بگیریم ۲۰۰ میلیارد ستاره در همین راه شیری داریم و توی جمعیت همین ۸ میلیارد نفر انسان کسانی پیدا می شوند هم شکل هم باشند و همین حقیقی بودن آماری را توی انسانها هم می بینیم چرا توی فضا همین راه شیری کسانی نباشند که هوشمند نباشند و حتی توی کیهان هم با این عظمت و تیلیارد ها کهکشان که هرکدام صدها میلیارد ها ستاره دارد و حتی می تواند پیشرفته تر از ما هم وجود داشته باشد و همچنین آنها هم بعضیشان هم می تواند از دعوا بین خود گذشته و فراتر رفته و به اتحاد و حاکمیتی با گونه خودشان با وجود اختلافاتی رسیده اند و حتی اتحاد با دیگری مناطق گونه های فضایی هم رسیده اند ولی با این حال باز نمی دانیم الان کجا هستند و درحال چه هستند و در جواب به این سوال که چرا تا حالا دیده نشده جواب نظر من این است که شما فرض کن فاصله خورشید تا سیاره زمین اندازه ی یک مداد باشد اندازه خورشید به پلوتو یک کیلومتر می شود و اندازه نزدیک ترین ستاره که ۴ سال نوری است و فقدان سیاره ای مشکوک به حیات است به خورشید ۳۰۰ کیلومتر می شود و نزدیکترین سیاره مشکوک نه به حیات بلکه مشکوک به تمدنی ۳۰ هزار سال نوری است و با این توضیح آن موجود هوشمند حتی با این توضیح طرف بهترین فناوری سفینه هم بدارند ممکن است میلیون ها سال و حداقل همان وحشتناک پیشرفته هم باشند ده ها هزاران سال هم نرسند مگر اینکه به طور ترسناک پیشرفتی برسند که انهم ده ها هزاران سال طول می کشد چون دستیابی به سفینه ای که خم فضا و زمان را بشکند فناوری ترسناکی می خواهد که شاید بشریت برخلاف فیلم پیشتازان فضا تا هزار سال دیگر هم نرسد که همانطور که سیارات حیات دار از بعضی سیارات اند همینطور هم سیارات به تمدن رسیده از حیات داران بعضی انان و انهم به حدی پیشرفت وحشتناکی برسند خیلی به شدت کم یاب شود و درست است توی همین راه شیری تمدن هست و فکر نکنم توی راه شیری تمدنی رسیده باشد که به این فناوری وحشتناک دست یافته باشد وگرنه درست است تا حالا دیده بودیم و بله ما می گویم تمدن پیشرفته تر از حتی ما هست ولی توی کیهان و نه توی راه شیری ولی توی راه شیری تمدن هست ولی ممکن است یکی پیشرفته تر از ما در حدی باشد که مثلا چندین قرن فناوریشان جلوتر باشد ولی باز دستیابی باز به راحتی ممکن نیست چون خواستگاه فناوری وحشتناک پیشرفته است و حتی وجود تمدن بدین معنی نیست که پیشرفته تر اند و بعضی هنوز توی دوران باستان ما به سر می برند و بعضی حتی توی تشابه ای به غارنشینی مثل ما باشند…
    عدم قطعیت درست است اما نباید عدم قطعیت را هم با قطعیت گفت چون بعضی موارد قطعی عقلی است و خود اینکه عدم قطعیت محض بود خود این محض بودنش خود عدم قطعیت بودن عدم قطعیت هم زیر سوال می برد و خود عدم قطعیت نسبی است چون بعضی موارد چه تجربی چه عقلی قطعیت دارد ولی قطعی هم نسبی است.

  3. Avatar محسن

    خسته نباشید. لطفا حالا که دارید برنامه درست میکنید تا به اطلاعات مردم اضافه بنید حداقل به وقتی که بیننده واسه دیدن برنامه شما مگذازن احترام بگذارید و از افرادی استفاده کنید که ۱ وقت برنامه رو نگیرن و سواد جواب دادن رو داشته باشن. مهمان های برنامه غیر از آقای موسوی دو نفر دیگه جواب های تمسخر آمیز میدن.
    لطفا لفا لطفا واسه بیننده خودتون ارزش قائل باشید و از افرادی استفاده کنید که بتونن جواب بدن نه کسیانی که نه دانشمند نه محقق و نه علم رو قبول دارن . با تشکر

  4. Avatar بابک

    نظریه بیگانگان باستان را رها کنید این ربطی به پدیده بشقاب پرنده و برخوردهای نزدیک و اسناد که نمیتوان براحتی رد کرد ندارد این نظریه بیشتر تجاری است!

    اما درباره پدیده بشقاب پرنده متاسفانه تمام مهمانان برنامه اطلاعاتشان از برخوردهای نزدیک و پرونده های موفان و کنفرانس های بزرگ که در آمریکا و اروپا برگزار میشود بسیار پایین بود

    به هر حال چنین چیزی “پدیده بشقاب پرنده” وجود دارد با مدارک محکم سیاستمداران پلیس و دکتر و مردمان شهرها و…. برخوردهای بسیاری داشتند ایمپلنت های عجیبی از بدن بسیاری از انسانها در اورند که تصور میکردند ساعات گمشده داشتند فیلمهای بسیاری وجود دارند مدارکی که نمیتوان رد کرد

    پیشنهاد میشود به کنفرانس های بشقاب پرنده در امریکا توجه کنید مثال چندین کنفرانس پرفسور جیمی مایسان International UFO Conference Jaime Maussan را در یوتیوب ببینید

  5. Avatar امیر قاسمی

    آخر زمان نزدیکه دوستان. ایران این توانایی رو داره انرژی پلاسمایی

  6. Avatar ناشناس

    این سوال خیلی احمقانه است ما مدتهاست در ارتباط هستیم، تعداد بیشماری ازافراد بروی این سیاره درحال ارتباط هستند این پتانسیل از ابتدا درون ماقرارداده شده, دوستان زیادی در همین ایران نیز درحال ارتباط و دریافت اطلاعات هستند، این ارتباط مرتبط با اگاهی و پیشرف روحی افراد هست وهیچ ربطی به موارد دروغینی مثل مذهب نداره، کودکان ایندیگو زیادی متولد شده اند که تمامی زندگیهای قبلی خود رو نه تنها فقط در این سیاره بلکه در جهانهای دیگربا قوانین فیزیکی کاملا متفاوت بیاد میارن، دسترسی بسیاری هنوزبه اکاشیکشون درسیاره های دیگر مسدوده، استارسیدها وتویین فلمهای بسیاری در فضاهی مجازی مشغول اطلاع رسانی هستند، انها بطورذاتی ازبدو تولد با دانش کامل ازسیستم هستی و علم نجوم بدنیا امده اند.حقیقت درون شماست شما برای یافتن حقیقت به هیچ واسطه ای نیاز ندارید.

  7. Avatar آرش رحیمیان

    راستش بسیار جلف بود! واقعا کارشناساتون درحد همون سلبریتی های تلویزیونی هستن به چند دلیل:
    ۱: البته منم موافقم که اصولا یکسری توهم دارن که مثلا ربوده شدن و از این سری مطالب لاکن احتمال زندگی فرا زمینی و موجودات هوشمندتر از ما رو رد کردن اصولا کار یک نادان هست!
    ۲: اصولا شما هر جسمی حتی هواپیما رو از فاصله زیاد ببینین بصورت یک بیضی یا دایره نورانی میبینید لذا توهم اینکه شکل شبیه بشقاب هست چیز دور از ذهنی نیست!
    ۳: شما به دلیل وجود i در اعداد مختلط میتونین بینهایت جهان موازی داشته باشید چون اصولا اجسام با سرعت زیر نور دارای مومنتوم (جابجائی و اندازه حرکت و البته در دستگاه محاسباتی ما) هستند و حرکت یک موجودیت برداری میباشد!
    ۴: دلیل اینکه جهان های موازی با جهان ما تداخل ندارند و ما یک جهان سالید (یکپارچه) نداریم این هست که معیار محاسباتی ما نور میباشد چونکه ما نیاز به یک موجودیت مادی برای معیار اندازه گیری موجودیت های مادی (در مقیاس و دستگاه ما) داریم که درجهان ما قابل تعریف باشد لذا باتوجه به فرمول اسپین ذرات شما میتوانید بینهایت ذره تولید کنید که البته هیچ دلیل وجود ندارد که همه این ذرات در عالم ما واقع باشند و از طرف دیگر چون عدد پی یک عدد اصم است لذا شما میدان را هرگز نمیتوانید دقیق محاسبه نمایید پس اصولا نظریه استاندارد ذرات در بسیاری موارد پاسخگو نیست و لذا همکنون از نظریه ریسمان استفاده میشود!
    ۵: در نظریه استاندارد ذرات اصولا ما نیاز به یک ذریه داریم که بتوانیم بردار نیرو را بر آن وارد و برای میدان مقداری عددی بدست آوریم که این خود مسبب بسیاری مشکلات میشود. مثل تعریف گرانش! برای گرانش ذره پیشفرض گراویتون درنظر گرفته میشود که هنوز ردیابی نشده لذا موجودیت میدان گرانش و مهمترین بخش آن یعنی گرانش کوانتومی هنوز یک سوآل باقی مانده که البته اصولا میدان یک موجودیت عددی میباشد که ما سعی داریم آنرا در دستگاه محاسباتی خود اندازه گیری کنیم!

    با توجه به توضیحات بالا شما میتوانید تاریکی (ماده و انرژی تاریک) را توصیف نموده لذا دلیلی وجود ندارد که در ۹۸ درصد تاریک عالم ما موجودی هوشمندتر از ما نباشد و نکته بعدی اینکه دلیلی وجود ندارد در یک جهان موازی موجودات هوشمندتر از انسانها وجود نداشته باشند که البته بدون شک سلبریتی اینترنتی نیستند عزیز که به خود اجازه تمسخر استیون هاوکینگ را هم بدهند! لازم به ذکر است شوخی و طنز با تمسخر از زمین تا آسمان تفاوت دارد و لذا هر بیسوادی را جلوی دوربین سلبریتی نکنید!

    درآخر اینکه اصولا من با اون دسته افراد متوهم که تئوری های توطعه میپرورانند مخالفم لاکن شما خودتون اصل این ماجرا هستید عزیز! با احتمال زیاد این متن را منتشر نمیکنید اما بدانید این بحث صرف هدف همان فیلمهای رنج سنی ۱۰ سال هالیوودی را دنبال میکند و آن جذب مخاطب و کسب درآمد است لذا نیازی نیست یک کودک درمورد استیون ویلیام هاوکینگ که شرکت اینتل اختصاصی برای ایشون سیستمی رو طراحی کرد هزینه درمان محاسبه کند! جامعه علمی اصولا برای حرف هاوکینگ ارزش بیشتری قائل است تا حرف یک سلبریتی اینترنتی اونم درحد پدران علوم که اینروزها مثل پیک موتوری تو پیاده رو تولید میشن!!

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه