رینگ اسپرت؛ نقد و بررسی پژو ۲۰۰۸

۱ مهر ۱۳۹۸

در قسمت هفتم از مستند رینگ اسپرت، قصد داریم به نقد و بررسی یکی از پرحاشیه‌ترین خودروهای بازار ایران یعنی پژو ۲۰۰۸ بپردازیم و نگاهی به ویژگی، مزایا و معایب این خودرو داشته باشیم.

شرکت خودروسازی پژو در سال ۲۰۱۳ تولید یک محصول جدید از کلاس شاسی‌بلند کوچک شهری (کراس‌اوور) را تحت عنوان پژو ۲۰۰۸ در برنامه‌ی خود قرار داد. نمونه به‌روز شده‌ی این خودرو در سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه خودرو ژنو رسما رونمایی شد. این اتومبیل با زبان طراحی اسپرت، خشن و جوان‌پسند از مشخصات فنی مناسب بهره می‌برد. یکی از پیشرانه‌های این خودرو که از نوع ۳ سیلندر است، برنده جایزه‌ی بهترین موتور سال را از آن خود کرد؛ پیشرانه‌ای که در دیگر محصولات شرکت پژو مثل پژو ۲۰۸، ۳۰۸، ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ نیز استفاده شده است.

پژو ۲۰۰۸ اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران سال ۱۳۹۵ رونمایی عمومی شد. این اتومبیل توانست نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب کند با این حال اطلاعات مهمی از جمله قیمت و تاریخ عرضه این خودرو به بازار ایران در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. پس از آغاز پیش‌فروش این خودرو، مشتریان علاقمند هنگام خرید با مشکلات متعددی مواجه شدند و عده زیادی نتوانستند این محصول جدید را خریداری کنند. همین اتفاقات باعث شد تا پژو ۲۰۰۸ به عنوان پرحاشیه‌ترین خودرو پسابرجام لقب گیرد.

با این حال، این خودرو از طراحی به‌روز و ویژگی‌های متنوعی بهره‌ می‌برد تا نظر بسیاری از علاقمندان را به سوی خود جلب کند. در این قسمت از مستند خودرو رینگ اسپرت پژو ۲۰۰۸ را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم تا شما را با عملکرد، محاسن و معایب این خودرو آشنا کنیم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳۱ دیدگاه
  1. Avatar حسین

    ببینید این خودرو معروف هست سواری خشک که در مسافرت ها عذاب هست درسته؟ میگن این قدر خشک هست که خشکی ماشین های ایرانی هم رد کرده درسته این حرف؟

  2. Avatar بررسی ویدیویی

    چی شد پس چرا ادامه نمیدی
    H320 هاچبک اتومات موتور جدید را هم بررسی کنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه