ایسوس به زودی از Zenfone 4 جدید رونمایی می‌کند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ایسوس رسما اعلام کرده است که گوشی Zenfone 4 2017 را هفته‌ی آینده و در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ رونمایی خواهد کرد. در کنار گوشی Zenfone 4 قرار است که این شرکت، هم‌چنین لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های جدیدی معرفی کند.

Zenfone 4 قرار است پرچم‌دار جدید ایسوس در سال ۲۰۱۷ باشد.

ایسوس نگفته است که چرا گوشی جدیدش، اسم تازه‌ای را به یدک نمی‌کشد و همان Zenfone 4 نام گرفته. با این حال، مطمئن هستیم که مدل جدید Zenfone 4 قرار است پرچم‌دار جدید ایسوس در سال ۲۰۱۷ باشد. به غیر از Zenfone 4 هم‌چنین می‌توانیم انتظار رونمایی Zenfone 4S و Zenfone 4 Max را هم داشته باشیم. این دو گوشی جایگزین Zenfone 3 Deluxe و Zenfone 3 Max خواهند شد.

اخیرا تصویری از Zenfone 4 Max به بیرون درز کرده بود و می‌دانیم که این گوشی، قرار است دوربین دوتایی داشته باشد. در نتیجه تصور می‌کنیم دو مدل دیگر Zenfone 4 هم دوربین دوتایی داشته باشند.

از دیگر مشخصات این گوشی‌ها خبر نداریم، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم تا این گوشی‌ها از سخت‌افزار جدیدی و قوی استفاده کنند.

زمان زیادی تا شروع نمایشگاه کامپیوتکس نمانده است. دیجی‌کالامگ، این رویداد بزرگ را به‌طور اختصاصی برای شما پوشش خواهد داد.

منبع: The Android Soul

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه