اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، «کلمن آرت لند» بخرید

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

هوا که گرم می‌شود، میل به نوشیدنی‌های خنک به شکلی طبیعی افزایش پیدا می‌کند. در چنین هوایی، یخچال خانه را با انواع نوشابه‌ها و شربت‌ها پر می‌کنیم می‌خواهیم هرطور که شده، دمای بدن‌مان را پایین بیاوریم. کلمن آرت لند مدل ۱۰۴۰۳S  از آن دست کالاهای به‌درد‌بخوری است که برای سرو نوشیدنی‌های خنک در خانه مناسب است و می‌توان در هر خانه‌ای، برایش یک کاربرد خوب پیدا کرد. اگر شما هم با خواندن همین یکی دو جمله، دل‌تان شربت خنک همراه یخ زیاد خواسته، لطفا ادامه‌ی مطلب را بخوانید.

 

آرش خیرخواه

این محصول یک کلمن شیشه‌ای کلاسیک بسیار زیباست که ۶ عدد لیوان هم همراهش ارائه میشه. به نظرم اگه نوشیدنی‌های طمع‌دار پرخاصیت رو دوست دارید، این محصول براتون انتخاب خوبیه. شما می‌تونید توی محفظه وسطش هر میوه‌ای که دوست دارید رو قاچ کنید و بذارید تا آبی که داخلش می‌ریزید طعم اون میوه رو به خودش بگیره. درضمن می‌تونید برای خنک شدن نوشیدنی‌تون، داخل یکی از محفظه‌ها یخ هم بریزید تا از خوردن یک نوشیدنی خوش طعم لذت ببرید. البته پایه زیبایی هم که برای این کلمن درنظر گرفته شده، کمک کرده تا این محصول به عنوان یک محصول دکوری هم مورد استفاده قرار بگیره و بشه در مواقعی که کاری باهاش ندارید، بذاریدش داخل ویترین و از نماش لذت ببرید. تصور کنید از گرمای بیرون وارد منزل شدید و دنبال یک نوشیدنی خنک هستید، واقعا با دیدن این کلمن دوست ندارید تمام محتویاتش رو میل کنید؟ به نظرم این محصول جزو محصولاتیه که هر کسی اون رو در دست شما ببینه، طاقت نمیاره و ازتون می‌پرسه که از کجا و چند خریدینش. به نظرتون برای داشتن یک کلمن که بشه باهاش انواع نوشیدنی ترکیبی خنک درست کرد، شیک و زیبا باشه و بشه ازش به عنوان ظرف تزئینی هم استفاده کرد، یه پایه داشته باشه تا نخواد بذاریش روی زمین، همراهش لیوان هم باشه و جای کمی هم بگیره، دیگه سازنده چیکار باید می‌کرد که نکرده؟ من که خیلی دوسش داشتم و حتما در اولین فرصت یکی ازش می‌خرم.

 

محمد سماک

من جدیدا تابستون‌ها رو با عرق نسترن و بیدمشک به یاد میارم و بدم نمیاد که توی باقی سال هم از این شربت‌ها توی یخچال داشته‌ باشم. وقتی این کلمن رو توی دیجی‌کالا دیدم، یهو به نظرم رسید چقدر به درد این میخوره که بذاریش روی کانتر آشپزخونه و توی گرمای تابستون، هی چپ و راست درینک تگری ایرانی بزنی! این کلمن تمام پکیج رو داره و وقتی میخریش، تمام چیزهایی که لازم داری رو داری! توی کلمن ۶ تا لیوان با استایل قدیمی قرار گرفته که توی قسمت داخلی استند جا میخورن. چیزی که من رو بیشتر ذوق زده می‌کنه، سیستم داخلی کلمنه که جای مخصوص یخ مجزا و یه بخش برای قرار دادن طعم‌دهنده‌ی نوشیدنی هم داخل خودش داره. من حتی از نوشتن درباره‌ی این کلمن هم به هیجان اومدم؛ چه برسه به اینکه تو خونه‌ی خودم داشته‌ باشمش. یاد سریال «بازی تاج و تخت» افتادم و به همین دلیل، با این جمله حرفم تموم می‌کنم: تابستون تو راهه!


telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه