با این ردیاب بلوتوثی دیگر چیزی را گم نمی‌کنید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند سال پیش یک دانگل بلوتوثی کوچک با نام تجاری «تایل» (Tile) عرضه شده بود که به دلیل کاربرد بسیار مفیدی که داشت سر و صدای زیادی به پا کرده بود.

دانگل بلوتوثی «تایل» (Tile) به شما کمک می‌کند که دارایی‌های خود را ردیابی کنید و به این ترتیب دیگر چیزی، به خصوص گوشی‌تان را گم نکنید.

 ایده‌ی پس تایل این است که به عنوان یک ردیاب عمل کند. با گیره کردن آن به هر چیزی مثل یک کیف دستی، کیف پول، کودکان، دسته‌ کلیدها و هر چیز دیگری می‌توانید متعلقات خود را ردیابی کنید. در این صورت اگر آن اشیا یا اشخاص از شما دور شوند، آلارم این دانگل بلوتوثی به صدا درمی‌آید و چنانچه آنها را گم کنید، می‌توانید به راحتی پیدایشان کنید.

tile-640x373

تکنولوژی این دستگاه بسیار ساده است، اما سازندگان آن تصمیم گرفته‌اند که سخت‌افزار آن را ارتقا دهند، به همین دلیل نسل دوم دانگل بلوتوثی تایل با بهینه‌سازی‌های سخت‌افزاری همراه است. در میان تغییرات آن می‌توان به افزایش سه برابری صدا اشاره کرد که باعث می‌شود شنیدن و یافتن مکان اشیای گم‌شده‌‌ای که به تایل متصل هستند، آسان‌تر شود.
همچنین یک ویژگی Find Your Phone به این دانگل اضافه شده که زنگ گوشی شما را چناچه در شعاع ۳۰ متری تایل باشد به صدا درمی‌آورد؛ حتی اگر گوشی روی حالت سکوت یا ویبره باشد. این دستگاه همچنین می‌تواند از طریق برنامه‌ی به‌روزرسانی شده‌اش، گوشی شما را به یک تایل مجازی تبدیل کند. اگر هم شما آن برنامه را ندارید، می‌توانید از طریق وب به دنبال دستگاه گم شده‌ی خود بگردید.
قیمت هر عدد تایل ۲۵ دلار است، اما در صورت خرید تعداد بیشتری از آنها قیمت آن کاهش می‌یابد. به عنوان مثل یک بسته‌ی ۴تایی به جای ۱۰۰ دلار، ۷۰ دلار خواهد بود. دستگاهی مشابه تایل در دیجی‌کالا به فروش می‌رود و اگر شما علاقه‌ای به خرید آن دارید می‌توانید به مبلغ ۵۹۰۰۰ تومان آن را خریداری کنید.

منبع:Ubergizmo

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه