تصاویری از رندرهای نسل جدید ساعت موتو ۳۶۰ منتشر شد

۹ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

موتورولا نسل اول ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ را در سکوت خبری کامل ساخت و تا قبل از معرفی آن، کسی از وجود این ساعت آگاهی نداشت؛ اما شرایط برای نسل جدید موتو ۳۶۰ متفاوت است و در مدت گذشته تصاویر و خبرهای مختلفی درباره آن منتشر شده است.

 

با توجه به تصاویری که از رندرهای ساعت موتو ۳۶۰ به بیرون درز کرده، این محصول جدید موتورولا در دو اندازه ساخته می‌شود.

 

به تازگی تصاویری جدید از رندرهای این ساعت هوشمند به بیرون درز کرده‌اند. با نگاهی به این تصاویر مشخص شده که نسل جدید ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ در دو اندازه‌ی مختلف راهی بازار می‌شود. با توجه به گزارش‌هایی که قبلا منتشر شده بود، مدل بزرگ‌تر احتمالا به نام Moto 360L یا Moto 360 2 L شناخته می‌شود. همچنین مدل کوچک‌تر این ساعت با نام Moto 360 S یا Moto 360 2 S راهی بازار خواهد شد.

moto360-2-L-S-1-4

به احتمال زیاد برای مدل بزرگ‌تر از یک باتری ۳۷۵ میلی‌آمپری و برای مدل کوچک‌تر از یک باتری ۲۷۰ میلی‌آمپری استفاده شده است. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای هر دوی این محصولات هم با وضوح تصویر ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل خواهد بود. تا این لحظه مشخصات بیشتری از این ساعت هوشمند منتشر نشده است. شرکت موتورولا قصد دارد این ساعت را در همایش IFA که در شهر برلین برگزار می‌شود، معرفی کند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که موتورولا این ساعت هوشمند را به شکل‌های مختلف به‌نمایش در آورده است. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این ساعت را مشاهده کنید.

moto360-2-L-S-1-2 moto360-2-L-S-1-3

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه