تلفیق گجت‌های پوشیدنی و فشن با پیوند فسیل و میسفیت

۲۳ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گجت‌های پوشیدنی

برند فسیل می‌خواهد، شرکت میسفیت را با تخصص در زمینه‌ی گجت‌های پوشیدنی خریداری کند.

مدیر عامل فسیل گفته فسیل با تصاحب میسفیت می‌تواند جایگاه منحصر به فردی در زمینه‌ی استایل و تکنولوژی و بازار گجت‌های پوشیدنی فشن و شیک داشته باشد.

«فسیل» (Fossil) برندی است که معمولا محصولات لوکس چرمی مثل کیف، کیف پول و ساعت تولید می‌کند. البته این شرکت اخیرا تنوع محصولات‌اش را بیشتر کرده و ساعت هوشمند هم تولید می‌کند. از طرف دیگر، «میسفیت» (Misfit) شرکتی است که گجت‌های پوشیدنی مربوط به فیتنس ارایه می‌کند. حالا به نظر می‌رسد که این دو شرکت که ظاهرا ارتباطی به هم ندارند، به هم ملحق شده‌اند.

فسیل اخیرا اعلام کرده که می‌خواهند شرکت میسفیت را تصاحب کنند. آنها ۲۶۰ میلیون دلار برای خرید این شرکت پرداخت خواهند کرد. «سونی وو» (Sonny Vu)، مدیر عامل و بنیان‌گذار میسفیت فکر می‌کند، این قرارداد به نفع آنها خواهد بود و برند فسیل می‌تواند به آنها کمک کند: “اگر شما برند نداشته باشید، کسب اعتبار و اعتماد سخت می‌شود.”

با بسته شدن قرارداد، سونی وو رسما رییس جدید و مدیر ارشد بخش تکنولوژی دستگاه‌های اینترنتی فسیل خواهد بود. مدیر عامل فسیل گفته فسیل با تصاحب میسفیت می‌تواند جایگاه منحصر به فردی در زمینه‌ی استایل و تکنولوژی و بازار گجت‌های پوشیدنی فشن و شیک داشته باشد.

گجت‌های پوشیدنی روز به روز فراگیرتر و رایج‌تر و در آینده‌ای نه چندان دور مثل گوشی‌های هوشمند به بخش جدانشدنی از زندگی ما تبدیل خواهند شد. و حالا هم با ملحق شدن این دو شرکت به هم باید دید که شاهد چه محصولاتی در این زمینه خواهیم بود.

منبع: WSJ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه