جدیدترین تصاویر از گوشی موتوجی لو رفت

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی‌های موتوجی از جمله محصولات خوب موتورولا به‌حساب می‌آیند که در چند سال گذشته توانسته‌اند نظر بسیاری از کاربران را به‌سمت خودشان جلب کنند. این گوشی‌ها به دلیل قیمت مناسب و سخت‌افزار قابل قبول توانسته‌اند مورد پسند بسیاری از کاربران قرار بگیرند.

هفته گذشته اطلاعاتی از گوشی موتوجی منتشر شد و به تازگی تصاویری از رندرهای این گوشی به بیرون درز کرده است.

در چند هفته گذشته اطلاعات زیادی از نسل جدید گوشی‌های موتوجی منتشر شده است. اطلاعاتی که به صورت غیررسمی، روند ساخت آن را تایید می‌کنند. گوشی موتوجی ۲۰۱۵ یا نسل سوم گوشی‌های موتوجی برای افرادی که به‌دنبال یک گوشی ارزان قیمت هستند، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. به تازگی هم تصاویری از رندرهای این گوشی لو رفته است. با توجه به تصاویر منتشر شده، شاهد شباهت‌هایی بین این گوشی با مدل‌های قدیمی‌تر هستیم. بخش جلوی موتوجی ۲۰۱۵ به مدل‌های قبلی شباهت دارد.

Moto1

این شباهت در قسمت پشتی این گوشی هم دیده می‌شود. همچنین طراحی جدیدی برای قسمت دوربین این گوشی در نظر گرفته شده است. قسمت قرار گرفتن لوگوی M این گوشی هم با تغییراتی روبه‌رو بوده است. با توجه به اخباری که به بیرون درز کرده، این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی برخوردار است و اندازه آن هم مانند مدل‌های قبلی موتوجی خواهد بود. با توجه به این اطلاعات مشخص شده که این گوشی دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو است. لازم به ذکر است که در مدل قبلی موتوجی از دوربین‌های ۸ و ۲ مگاپیکسلی استفاده شده بود.

Moto2

این گوشی از چیپ‌ست ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۴۱۰ استفاده می‌کند که یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۴ گیگاهرتز در آن قرار گرفته است. مدل سال گذشته این گوشی از یک پردازنده ۳۲ بیتی چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز استفاده می‌کرد. مدل جدید موتوجی از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند. شایعات مختلف به این موضوع اشاره می‌کنند که موتورولا قصد دارد این گوشی را در مرداد ماه رونمایی کند. در ادامه با تصاویری از رندرهای این گوشی همراه باشید.

Moto6

Moto5

Moto4

Moto3

منبع: PhoneArena

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه