بهترین بازیکن جوان یورو ۲۰۱۶ از ترکیب تیم حریف ایران خارج شد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم حریف ایران بازیکنش را از دست داد

پسر طلایی اروپا در سال ۲۰۱۶ از ترکیب پرتغال، تیم حریف ایران ، برای رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خارج شد.

رناتو سانچز که با درخشش در جام ملت های گذشته توجه بیشتر تیمهای مهم اروپایی را جلب کرد، این فصل در سوانزی یک نیمکت نشین محض بود. سوانزی هم این فصل فاجعه بار بود و سقوط کرد.

رناتو سانچز که جایزه پسر طلایی اروپا در سال ۲۰۱۶ را هم به دست آورد بعد از این رقابت ها راهی بایرن مونیخ شد اما بعد از فصل ۱۷ بازی در یک فصل به صورت قرضی راهی انگلیس شد. او پیش از این در تیم بنفیکای پرتغال بازی کرده است و با بایرن مونیخ هم در بوندس لیگا حضور داشته. سوپرجام فوتبال آلمان را با بایرن مونیخ به دست آورده است. این بازیکن ۲۰ ساله در حال حاضر در تیم سوانسی بازی می‌کند. وقتی برای مسابقات یوفای ۲۰۱۶ انتخاب شد فقط ۱۸ سال داشت و توانست لقب جوان‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال پرتغال را از آن خودش کند که توانسته در یک تورنمنت بین‌المللی بازی کند. او با تیم زیر ۱۷ سال پرتغال هم نتایج درخشانی به دست آورد. ویژگی مهم بازی‌اش این است که در پست هافبک هم بازی‌سازی خوبی دارد و هم خیلی سریع می‌تواند تغییر موقعیت بدهد و در بخش‌های مختلف زمین بازی کند. اینکه در ترکیب تیم حریف ایران حضور ندارد شاید قوت قلبی برای مدافعان‌مان باشد. البته که پرتغال بازیکن بازی‌ساز زیادی دارد.

رناتو سانچز تنها غایب مهم لیست ۲۸ نفره حریف ایران در جام جهانی پیش رو است. برونو آلوز مدافع باتجربه پرتغال هم در این لیست حضور دارد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه