ال جی دعوت‌نامه‌ی رسمی مراسم رونمایی G5 را منتشر کرد

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «ال جی» (LG) به‌تازگی دعوت نامه‌های مربوط به نمایشگاه MWC سال ۲۰۱۶ در شهر بارسلونا را برای خبرگزاری‌ها ارسال کرده و به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد در مراسمی گوشی G5 را معرفی کند.

شرکت ال جی قصد دارد در تاریخ ۲ اسفند ماه گوشی G5 را معرفی کند.

نمایشگاه MWC که در تاریخ ۳ اسفند (۲۲ فوریه) برگزار می‌شود میزبان معرفی گوشی‌های پرچم‌دار جدید خواهد بود و به همین دلیل شرکت‌های مختلف از هم اکنون قصد دارند نظر کاربران را به سمت خودشان جلب کنند.

براساس اطلاعات منتشر شده، مراسم شرکت ال جی در تاریخ ۲ اسفند ماه برگزار می‌شود. لازم به‌ذکر است که سامسونگ هم در همین روز قصد دارد گوشی گلکسی S7 را معرفی کند. البته برنامه‌ی ال جی یک مهمانی بزرگ خواهد بود و افراد زیادی برای شرکت در آن دعوت شده‌اند. به همین دلیل احتمال معرفی گوشی G5 در این مراسم بسیار زیاد است.

روی دعوت‌نامه‌هایی که ال جی ارسال کرده یک جعبه‌ی موسیقی دیده می‌شود و روی آن هم کلمه‌ی Play درج شده است. به احتمال زیاد این شرکت کره‌ای قصد دارد سرویس موسیقی مخصوص خودش را معرفی کند که همزمان با عرضه‌ی گوشی G5 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

LG Invite MWC 2016

دعوت نامه‌ی ال جی برای نمایشگاه MWC سال ۲۰۱۶

در شایعات به این موضوع اشاره شده بود که شاید ال جی می‌خواهد از دو دوربین پشت در گوشی G5 استفاده کند و برخی ویژگی‌های تلفن همراه هوشمند V10 را در این محصول به‌کار ببرد. به هر حال باید تا ۲ اسفند ماه منتظر بمانیم و ببینیم ال جی به چه شکل کاربران را شگفت‌زده می‌کند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۷ دیدگاه
  1. Avatar علی

    نمیدونم یه سری از افراد هستن تا حالا یک گوشی ال جی رو دستشون نگرفتن (دور و بر خودمم زیادن) اون وقت تا حرف از ال جی میزنی فقط میگن ال جی به درد نمیخوره … حالا با کدوم منطق با چه دلیل خودشونم نمیدونن فقط همین که ال جی به درد نمیخوره من که ال جیو الان بهترین برند میدونم حداقل از سامسونگ و سونی با طراحی تکراری بهتره( منظورم از تکراری بیشتر گوشیای میان ردست ) و بی خودی گوشی نمیزنه نه مثل بعضیا که همه حرفای الفبای انگلیسی رو ورداشتن هرروز یه گوشی جدید میزنن بدون نواوری بدون مشتری مداری … ال جی حداقل نواوری داره و همین که میبینم سامسونگ تلوزیون های خمیدرو تو سه ماه کپی زد واضح ترین نشانست که ال جی نواوره و سامسونگ متقلب متفاوت ترین گوشیا از هر لحاظ مال ال جی بوده و تیم خلاقش به امید روزی که ال جی به حقش برسه

    1. Avatar نگار

      دقیقاً منم یکی از دوستام میگفت ۱و ۶۰۰ برا ال جی پول دادی ؟؟ خخخخخ ! در جواب بهش گفتم خلایق هرچه لایق!!!

  2. Avatar سعید

    باسلام
    دوستانی که میگن به درد نمیخوره اصلا با گوشیای ال جی کار کردن من خودم گوشی اولم اس ۵ بود که اصلا به پولش نمی ارزید بعد از اون اچ تی سی ام۸ گرفتم که اونم زیاد جالب نبود ولی از اس۵ بهتر بود الانم جی۴ دارم واقعا عالیه هیچی کم نداره تنها نقطه ضعفش به نظر من باطریشه که امیدوارم توجی۵ مشکلو حل کنه گوشی های ال جی رو به سامسونگ ترجیح میدم

  3. Avatar علي

    با سلام
    محصولات این کمپانی بدون هیچگونه قید و شرطی دارای ۲ سال گارانتی بسیار معتبر هستند که این موضوع در کمتر شرکت تولید کننده وسایل الکترونیکی دیده میشود. برای اظهار نظر باید یا دارای اطلاعات بسیار تخصصی بود یا حداقل تجربه استفاده از این وسایل رو داشت. دوستانی که به طور خلاصه اعلام میکنن که مثلا اصلا خوب نیست یا بدرد نمیخوره … لطفا حداقل تجربه اسفاده از این برند را منتقل کنند. به شخصه پس از تجربه استفاده از ۲ تا از میان رده های سامسونگ و ال جی و همچنین استفاده از پرچمداران این دو برند (S5 سامسونگ و G2 ل جی) کاملا معتقد هستم که شرکت سامسونگ تنها جنبه سودآوری محصولات را مهم دانسته و به هیچ عنوان مشتری مدار نیست. در ضمن کیفیت و ماندگاری محصولات ال جی به مراتب بیشتر است.
    با سپاس

  4. Avatar محسن

    نمیدونم واقعا که چه اصراریه به اون دکمه های ناکارآمد و زشت پشت گوشی های الجی !!!!!!!!!!

  5. Avatar علیرضا

    ال جی اصلا خوب نیست

    1. Avatar طاها

      پس به نظر شما چی خوبه؟میشه بفرمایید

  6. Avatar میثم

    دلم میخواد اینی که گفته ظاهر خوبی ندارن گوشی های ال جی رو فقط ببینم.عزیزم یه وقت ملاقات میدی؟از گوشی و طراحی چیزی میدونی شما؟می فهمی نو آوری یعنی چی؟یکم تعصب رو بی خیال شو.شخصا خواهش میکنم ازت.باور کن ضرر نمیکنی.

    1. Avatar نگار

      چطوری بعضیا چشماشونو بستن و هی اپل اپل سونی سامسونگ میکنن! اینا فکر کنم تا حالا گوشیای سری جی رو دست نگرفتن که حس خوبشو تجربه کرده باشن! گیر دادن به یه برند خوب نیست، روزی میاد اون برند مورد نظر در برابر بقیه حرفی واسه گفتن نداشته باشه بعد شما مجبوری پای برندت وایسی!!

  7. Avatar 4x

    LIF IS GOOD

  8. Avatar امیرحسین

    خوشم میاد هیچ اطلاعاتی ازش درز نکرده مثل سامسونگو اپل نیس که قبل معرفی همه کل اطلاعاتشون لو بره و هیچ جذابیتی واسه تماشاگران تو روز معرفی نداشته باشه

    1. Avatar Danial

      خو برادر ب خاطر اینه که اصلا مطرح نیست. اصلا صحبتش نیس…

    2. Avatar مهدي

      چون هنوز اونقدر طرفدار مشتاق نداره که بخواد با درز اطلاعاتش اونارو سورپرایز کنه

    3. Avatar وحید

      سامسونگ رو موافقم..ولی اپل اطلاعات گوشیش درز میکنه با اون همه امنیت و محافظه کار بودن این شرکت….

    4. Avatar hamedevil4

      تصویر چیه پس از این درز بیشتر مگه داریم سخت افزارم معلوم هست
      SD820
      RAM3
      CAMERA 16

  9. Avatar آندروید

    به نظرم اصلا ظار جالبی نداره گوشی های الجی

    1. Avatar مهران فرهادی

      ولی من کاملا با شما مخالم گوشی G4 از نظر من زیباترین گوشی پارسال بود که دیجی کالا هم اونو دومین گوشی از نظر طراحی و ساخت انتخاب کرد من خودم G3 دارم و کاملا هم ازش راضی ام و منتظرم تا G5 بیاد تا بگیرمش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه